
Varus підпише договір з ЄБРР щодо фінансування розширення мережі


Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Алло відтворив позитивні емоції громадян до дня послаблення карантину. Це раніше сонце і свіже повітря, листя на деревах і сміх друзів було як належне, а тепер – від цього перехоплює дух. Слоган нової рекламної кампанії “Радіти як діти” базується на інсайті більшості – тих, хто мріє сказати: “Карантин, до побачення!”
Компанія WOG випустила зворушливе відео до Дня матері, який святкується 10 травня. Згідно із задумом, герої сюжету – це співробітники АЗК WOG. Вони, як всі, хочуть привітати свою маму з Днем матері, заспокоїти її й обійняти. Але вони не можуть зняти свої маски навіть під час зйомки. Вони не на карантині, вони на роботі. Тому в кадрі вони «говорять очима». Для зйомок були запрошені реальні співробітники АЗК.
Новий ролик бренду здорової їжі Swisse Me визнали занадто відвертим для денних телевізійних програм. У рекламі вирішили не просто показати стиглі фрукти, які компанія використовує для приготування своїх напоїв, але і зробити це «соковито». Крупним планом зняли, як руки пестять полуницю, банани, ківі, поливають їх вершками. Коротше, смузі не для людей зі слабкими нервами.
Китайський бренд OnePlus опублікував веселий рекламний ролик про переваги OnePlus 8 Pro, де Роберт Дауні-молодший проявляє себе, як актор комедійного жанру. Відео являє собою цілісну короткометражку про один день з життя актора кіно, а OnePlus 8 Pro супроводжує і виручає його буквально в будь-якій ситуації. Усе це виглядає дуже весело і напрочуд ненав’язливо.
Інший виробник гаджетів у новій рекламі iPhone SE показав, з яким обличчям треба знімати транспортувальну плівку. Герой реклами Apple – свіжоспечений володар новинки, і єдине, що він робить в ролику, — повільно і зосереджено знімає з нього плівку. Нагадаємо, що iPhone SE (2020) був представлений 15 квітня. Він став першим смартфоном Apple, анонсованим без “живої” презентації в умовах карантину.
Читайте також
Реклама тижня: McDonald’s, Біосфера, WOG, Levi’s і Райан Рейнольдс