Фокстрот і ПриватБанк запустили інноваційну технологію оплати товарів без черг та навіть без світла
ПриватБанк у партнерстві з національною мережею Фокстрот запустили інноваційне платіжне рішення на базі застосунку...
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
В Епіцентр К весняний Садовий бум. Щоб нагадати про нього покупцям, в компанії звернулися до перевіреного набору: щасливі люди, немов тільки з фотостоку, бутафорські дива і нещадна українська графіка – все за рецептом традиційної вітчизняної реклами. Компанія влаштувала розіграш, переможець якого “винесе все, що зможе” з відділу “Сад і город”.