Реклама тижня: Оld Spice, Apple, Burger King, Samsung, New Balance
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Old Spice
Netflix спільно з Old Spice запустили рекламну кампанію до виходу другого сезону серіалу Відьмак. В рамках промо фанати можуть купити дезодоранти з незвичайними назвами: «Підпачка Єніфер», «Запах несподіванки», «Вода з бадді Геральта», «Труп кікімори» та інші. Кожному з дезодорантів на сайті дано опис запаху віршованою формою.
Герої рекламного ролика “Ода запаху” скаржаться на проблеми неприємного запаху у формі пісні. Вони сподіваються, що пророцтва про появу через 700 років Old Spice, який їх урятує, виявляться правдою. У зйомках відео взяв участь актор Девід Бротон-Девіс, котрий зіграв у четвертому епізоді першого сезону серіалу.
Apple
В новому 23-хвилинному ролику Apple «The Comeback» до китайського Нового року-2022 (відзначатимуть 1 лютого) показано тернистий шлях одного китайського села до інтернет-слави, що лежить крізь марсіанські ландшафти.
В центрі сюжету — юнак, який мріє стати режисером, але наразі мусить вдовольнятися роботою каскадера. Як це прийнято в Китаї, на Новий рік він їде додому, щоб зустріти свято з родиною. Але коли вирушаєш із дому в пошуках слави, ніщо так не пригнічує, як безславне повернення. Втім, переконані в його досягненнях як режисера односельці мріють створити власний фільм, і вмовляють хлопця допомогти їм.
У цій короткометражці Аpple продемонстрував кінематографічний потенціал iPhone. Для зйомок мініфільму режисер Чжан Менг (Zhang Meng) скористався лінзами iPhone 13 Pro, а також його властивостями Cinematic Mode, макрозйомкою, Low Light-зйомкою і камерами Ultra Wide та Telephoto.
Samsung
У своєму новому ролику, який створило агентство BBH London, бренд Samsung показав нову еру мобільних ігор для дорослих на базі мобільного процесора Exynos 2200 наступного покоління. За допомогою цього процесору швидкість і складність мобільних ігор зазнає справжньої революції, коли він буде вбудований в телефони нового покоління, які з’являться цього року.
Ролик починається з метафоричного ринку мобільних ігор, де продавці намагаються продати головній героїні неякісні 8-розрядні фрукти та зброю низької якості, з помітними пікселями. Але потім білий кролик заманює героїню на чорний ринок зі зброєю у форматі Full HD. Дія закінчується словами: «Час гри закінчено».
Режисер Меттійс Ван Хейнінген зазначав, що елементи живої дії були зняті в Києві на цікавих локаціях, а оригінальна музика була написана Goldstein Music.
Burger King
Burger King Korea презентували кумедний рекламний ролик для свого нового бургеру – Angry Truffle Whopper. У відео, що створено у стилі американського вестерну, корейський відомий актор Сон Хун героїчно скаче на коні й відчайдушно кричить Ang-teu-wha (Злий трюфельний вопер). У фіналі виявляється, що герой не тікав від ворогів, і не наздоганяв кривдників, які вкрали його кохану, а просто дуже хотів знайти свою улюблену страву – бургер Angry Truffle Whopper.
New Balance
У новій кампанії New Balance у колаборації з фітнес-програмою Strava переосмислює, що означає бути бігуном. У спільній рекламі бренди відстоюють менш типові форми фізичного навантаження за допомогою рекламного відео та іронічної фотосесії від креативного агентства Generation Works.
Рекламна кампанія Every Runner Has A Reason показує неочевидні, на перший погляд, причини для занять бігом. Неважливо, намагається людина наздогнати автобус, що прямує до її роботи, женеться за собакою чи біжить за від’їзджаючим сміттєвозом – вона вже є бігуном.
До відео додаються постери з жартівливим текстом: “Навіщо вигулювати собаку, якщо ви можете бігати за собакою?” і «Сміттєвоз не збирається ганятися сам за собою».
Читайте також –
Краща українська реклама 2021 року: Comfy, АТБ, Rozetka, Епіцентр, EVA, Ашан та інші