Реклама тижня: Varus, Novus, Фокстрот, WOG, Samsung і новорічні свята

Реклама тижня: Varus, Novus, Фокстрот, WOG, Samsung і новорічні свята

12.12.2021 09:00
  1815
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Varus

У Дніпрі вперше запустили новий сервіс Varus Drive для клієнтів-автомобілістів. Клієнт може зробити замовлення онлайн на go.varus.ua і отримати його в точці видачі, не виходячи з машини. Щоб прорекламувати новий сервіс, мережа супермаркетів створила ролики, де в жартівливій формі розповідають про перевагу покупки, що дозволяє не витрачати час на похід в магазин і очікування в чергах на касах.

Novus

Напередодні свят за дотриманням якості продуктів в Novus взявся стежити Санта Клаус. Принаймні так в мережі називають хіпстера на гіроборді, який ніби замаскувався Санта “під прикриттям”. Супроводжує святкового персонажа ельф, який також не проти поласувати в супермаркеті готовою продукцією. Новорічна кампанія стартувала 1 грудня та охопила радіоефіри, зовнішню та діджитал-рекламу.

Фокстрот

У новій рекламній кампанії Фокстрот і Havas Ukraine навіть звичайна подушка здатна виконати заповітне бажання на День святого Миколая. Кожен обирає подарунок «під подушку» на свій смак: холодильник, новенький смартфон або «плазму». Адже неважливо скільки тобі років – 7 чи 37: отримати подарунок має кожен, головне щоб “вліз у бюджет”.

Samsung Україна

До свят готові вже також в українському підрозділі Samsung. Цього року в компанії вирішили показати, що телевізори — кращі подарунки на свята. Обговорили це питання через новорічні іграшки, які зібралися на святкову онлайн-конференцію, аби похвалитися подарунками своїх людей. Реалізувати задумане допомогли режисер Марія Халпахчі та студія Lumiere Production.

WOG

Основою нової креативної кампанії мережі АЗС WOG стали емоцій. На думку креативників компанії, коли споживачі отримують новий позитивний досвід, то подумки говорять собі: «Ну, це просто WOGонь!» Ані землетрус, ані собака, ані бешкетна дитина не здатні відволікти героїв сюжетів від задоволення. А от чи стане фраза про “WOGонь” крилатою на WOG – буде цікаво постесрігати.

Бонус: Епіцентр

В новому рекламному ролику Епіцентр К закликав долучитися до благодійної допомоги дітям. Тисячі вихованців дитячих будинків написали листи зі своїми мріями, які компанія розмістила на новорічних ялинках в Епіцентр та Нова Лінія. Клієнти компанії можуть долучитися до здійснення дитячих побажань, обравши листа з ялинки і придбавши омріяний подарунок. Також покупці можуть придбати на касі янгеляток, кошти від продажу яких будуть спрямовані на допомогу дитячим будинкам та дітям, які потребують особливого піклування. «Ми хочемо привернути увагу людей до потреб дитячих будинків, дати можливість діткам побувати в самому епіцентрі власних мрій. Наші співробітники з першого дня акції ходять до ялинок, беруть листи і з любов’ю готують новорічні презенти для малих мрійників», – підкреслила директор з реклами та маркетингу мережі ТЦ Епіцентр Ірина Шинкаренко. За її словами, акцію вже підтримали працівники каналів СТБ, Новий канал, ICTV, 1+1, рекламне агентство OMD Optimum media Ukraine, креативна агенція Postman, ТОВ «Грейд» та інші партнери.

Читайте також

Реклама тижня: креатив від АТБ, Бон Буассон, Borjomi, ASUS та Louis Vuitton


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку