
Ролики тижня: Maudau, lifecell, Водний світ, Ukrsibbank, W8LESS & Veteranka


Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей матеріал доступний російською мовою
27 серпня 2003 року було зареєстровано компанію, яка стала в Україні лідером DIY-рітейлу і не тільки. До свого дня народження Епіцентр створив іміджевий ролик, в якому розповів про свою любов до України та українців, історію змін та досягнень. Головний посил відео – бути в епіцентрі життя українців.
Ашан Україна анонсував прем’єру стендап-серіалу “Моя пташечка”. Це 12-серійна історія про звукорежисера і стендап-коміка Любчика, а також його мудру дружину Дарину – редактора модного журналу. «З тобою в кожному моменті» – головний меседж, який транслює Ашан, оригінально презентуючи свій слоган через веб-серіал. Серії виходитимуть щотижня на ютуб-каналі рітейлера. Прем’єра відбудеться вже 9 вересня.
На початку літа Comfy разом з креативним агентством Banda створили нову кампанію, в якій пояснюють, чому мережа вважає себе #НАМБЕРВАН по домашнім гаджетам. Нове відео виконано в стилі музичного кліпу груп 90-х з нативно розставленими домашніми гаджетами на майданчику. Головними героями стали Comfy band – музична група молодих хлопців з драйвовою музикою, танцями і технікою. У кампанії знявся також генеральний директор Comfy Ігор Хижняк. «Нам в Comfy є що розповісти … Але ви не любите рекламу, тому ми зробили те, що ви любите», – кажуть в компанії.
Б’юті-бренд Lancome представив новий аромат Idole Aura – літній варіант оригінальної версії легендарного аромату бренду. Американська актриса і модель Zendaya (Зендая Коулман), що стала обличчям нового аромату Idole від Lancome два роки тому, знялася в третій частині парфумерної франшизи Lancome-Idole-Aura-21. Вона символізує святкування колективної пригоди жінок, будучи своєрідним символом молодого покоління, доводячи: для успіху потрібна лише віра в себе.
Новий сингл Макса Барських став саундтреком української авіакомпанії SkyUp Airlines. Тепер «Just Fly» зустрічатиме всіх пасажирів на борту українського лоукостера по всьому світу. Кліп до пісні підхоплює помаранчеву хвилю і перетворює символіку авіаліній в новий тренд. «Just Fly» за 6 днів після прем’єри подолав позначку в 7 млн переглядів і потрапив в тренди YouTube України, Росії та Білорусі.
Читайте також –
Реклама тижня: Алло, Xiaomi, Corona, Apple, Біллі Айліш і Антоніо Лукіч