
Ролики тижня: Maudau, lifecell, Водний світ, Ukrsibbank, W8LESS & Veteranka


Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
До нового навчального року Епіцентр запустив TikTok челендж — “Шикішкола”. Амбасадорами кампанії стали TikTok-блогери Аня Трінчер, Діма Варварук і Настя Захандревич. Суть челенджу полягає в тому, щоб переспівати пісню Джеррі Хейл про школу і повторити за блогерами динамічний танець. Переможці отримають поїздку в тіктокерський будинок WhyNot House.
Рекламну кампанію до початку нового навчального року запустила також Rozetka. «Школа життя» — це серія життєвих лайфхаків, замішаних на продуктовій комунікації. Спеціально для ролику Monatik зробив рімейк на власну пісню “То, от чего без ума” та заспівав його українською мовою.
McDonald’s Україна випустив нові спайсі Чікен МакНагетс. Шматочки курячого філе засмажили в пікантній хрумкій паніровці, що за спостереженнями очевидців з відео, зробило їх вельми гострими. Кажуть, що палає, аж до сліз.
“Тримайся за полицю, красуне!”, – говориться в новый рекламі Лінії магазинів EVA. Зваблювати покупців рітейлер взявся за допомогою співака Іраклі та можливості виграти подарунки. Достатньо купити товарів на 199 грн і “Іраклі покличе у СПА-рай”.
Бренд Borjomi розповів історію свого походження, доповнивши її елементами фентезі та сучасної культури. У відео можна побачити Мартвільський каньйон, Печеру Прометея і в саму долину Боржомі, що знаходяться в Грузії. Головну роль у ролику виконала грузинська модель Ліка Рігвава, зйомки проходили в Тбілісі. Саундтрек для реклами написав диригент Державного симфонічного оркестру Грузії Ніколоз Рачвелі.
Читайте також –
Реклама тижня: АТБ, IKEA Україна, One Plus, Volkswagen і Вєрка Сердючка