Реклама тижня: Coca-Cola, Roshen, Руна, М’ясна лавка та Danone
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Coca-Cola
Вперше з 2016 року компанія Coca-Cola запустила глобальну рекламну кампанію «Реальна магія: від мене до тебе – одна Coca-Cola», яка орієнтована на покоління Z. У новому рекламному ролику відбувається поєднання реального та віртуального світів: між трьома відомими геймерами йде запекла битва в онлайн-грі, поки один з учасників не відкриває пляшку Coca-Cola. Після першого ковтка грізну істоту в стилі World of Warcraft, якою управляв геймер, охоплює співчуття і монстр кидає свою бойову сокиру на землю. В ігровому всесвіті раптово настає спокій. Головна ідея ролику, що Coca-Cola є символом єдності, який може поєднати навіть ті зв’язки, які здаються розірваними назавжди.
«Ми знаходимося на відстані однієї кока-коли один від одного», – йдеться в ролику.
Roshen
Компанія Roshen створила рекламу для молочної шоколадки Lacmi Milk Chocolate. За сюжетом, один пес розповідає іншому як його господарку у супермаркеті покликала жовта шоколадка Lacmi і зі словами “Кусь! Кусь! Кусь!” спровокувала віднести себе додому і вкусити. “Ну вона і вкусила”, – говорить пес.
https://www.youtube.com/watch?v=aQkLUmM_j7I
М’ясна лавка
“Стрибай тряси, трамбуй! І ще, і ще, і ще!”, – закликають в рекламному ролику бренду М’ясна лавка, щоб з’їсти більше ковбаси “До пюрешки”. У відео різні герої у буквальному сенсі стрибають, щоб більше ласувати ковбасою за обідом.
https://www.youtube.com/watch?v=Vhgt0uGL1Ws
Соуси Руна
Компанія Руна запустила серію жартівливих рекламних роликів, у якій люди “забили” на всі свої нагальні справи лише заради того, щоб нормально поїсти. Ідея рекламної кампанії, що банка соусу Руна на столі перетворює перекус похапцем в усвідомлене приймання їжі. Наприклад, в одному з роликів рок співак змусив чекати повний зал глядачів через те, що ласував варениками з соусом Руна. А в іншому – чоловік не дочекався коханої у ванній з піною, тому що вона в цей час їла голубці з соусом.
Danone
До свого 100-річчя компанія Danone створила рекламний ролик, у якому нагадує, як виглядає турбота у різних куточках світу. У відео у Франції, в Іспанії та в Україні мами у самий непідходящий момент запитують у своїх дітей чи вони поїли. Таким чином виробник передає те, що вже 100 років піклується про своїх клієнтів.
https://www.youtube.com/watch?v=MDFgfEQCJGE
Читайте також –
Реклама тижня: нове позиціонування robota.ua, лицарські пригоди Lego та розумні окуляри Facebook