Реклама тижня: Алло, Comfy, Vodafone, IKEA та Apple
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Comfy
Перед розробниками рекламного ролика – креативним агентством banda – cтояло непросте завдання вирватися з «чорного» інформаційного шуму, який ллється на споживачів у цей період. Рекламний ролик виконаний у вигляді листування у месенджері на смартфоні з усіма притаманними йому артибутами: короткими уривчастими текстами, фановими стікерами та аудіоповідомленнями. Так, у компанії вийшла дуже знайома всім переписка у месенджері з дуже тригерним звуком вхідного повідомлення. На цей звук складно не звернути увагу, а сам формат листування у смартфоні – відсилання до популярності мобільного шопінгу та придбання товарів у мобільних додатках.
А однин із героїв ролика стала “половина чорної кішки”: це є своєрідним відсиланням до рекламної кампанії Comfy до Чорної п’ятниці 2017 року.
Алло
Національний маркетплейс Алло у своєму рекамному ролику до Чорної п’ятниці показує, що у нього найкращі знижки, заради яких він пробив дно та зміг зазирнути глибоко під землю. Героями у рекламі виступають Голум зі «своїм золотцем», корисливі фріки та, звичайно ж, надзвичайно низькі ціни.
Vodafone
Мобільний оператор Vodafone запустив рекламу для молодіжного тарифу Joice від Vodafone. Відеоролик від креаторів McCann Kyiv зроблено у стилі музичного кліпу з елементами відеогри, у якому популярна співачка Alyona Alyona читає реп та розповідає, як Joice дозволяє безлімітно качати «музон», «відоси», додатки з іграми та зависать у соцмережах, щоб збирати «лайкоси».
IKEA
IKEA у новій рекламній кампанії показала перешкоди, які заважають виходу з аб’юзивних стосунків. Кінореклама під назвою Escape, створена компанією Triad Advertising для IKEA Чехія. Слідуючи за героїнею, коли вона приймає рішення піти, Escape веде глядача не тільки через її будинок, коли вона збирає речі, але й у її розум, оживляючи сумніви та тривоги, які супроводжують таке рішення. Підтримують цю напругу у глядача як зорові образи, так і звукові.
Apple
Apple просуває iPhone 13 Pro як професійний інструмент для кінозйомок. Для цього компанія залучила до створення новорічного ролика режисера Айвана Райтмана, який зняв «Мисливців за привидами», та його сина Джейсона Райтмана, що був режисером кінострічок «Тут курять» та «Джуно».
Трихвилинна короткометражка «Порятунок Саймона» («Saving Simon») від агентства TBWA Media Arts Lab знята на iPhone 13 Pro з «додатковим програмним та апаратним забезпеченням».
За сюжетом дівчинка рятує від руйнування сніговика, якого весь рік зберігає в морозильнику. У наступні новорічні свята у неї з’являється шанс знову винести сніговика на вулицю, але все йде не за планом – на вулиці сніговика чавить необережний велосипедист. Та сім’я дівчинки приходить дівчинці на допомого і вони разом ліплять нового сніговика. Ролик присвячений «тим, на кого ми чекали весь рік, щоб бути разом». Саундтреком стала пісня Валері Джун You and I.
https://www.youtube.com/watch?v=S5WaFx8rx54
Читайте також –