Реклама тижня: Superbowl, McDonald’s, Prom.ua, Скарлетт Йоханссон і Гвінет Пелтроу

Реклама тижня: Superbowl, McDonald’s, Prom.ua, Скарлетт Йоханссон і Гвінет Пелтроу

20.02.2022 09:00
  1397
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі. 

Цей текст доступний також російською мовою

Prom.ua

Маркетплейс Prom.ua запустив нову рекламну кампанію “Коли вагаєшся – просто спитай”, у якій закликає людей поговорити один з одним і запитати у партнера, чи хоче він/вона, щоб його/її вітали з днем закоханих та 8 березня. І якщо так – то як саме. Кампанію розробляли із креативною командою MOZGI Group. На 14 лютого на екрани вийшла історія двох закоханих із меседжем: “Коли любиш – спитай”. Про це говорить дівчина у відеороликах, яка напряму запитує у партнера, що йому подарувати на День Валентина.

А у рекламній кампанії до 8 березня Prom.ua та Mozgi пішли далі й меседж змінився: “Коли вагаєшся – спитай”. У відеоролику хлопчик запитує у мами: “А вітати на 8 березня – це норм ідея?” Це актуальне питання, адже за останні 9 років кількість святкуючих 8 березня зменшилася. Але значна частина все ще святкує.

Dodo Toys

Харківський бренд дитячих іграшок для розвитку та творчості Dodo Toys у своїй рекламі карти-пазлу Magnetic Map натякнули батькам, що їхнім дітям дуже не вистачає їхньої уваги та весело проведеного часу разом.  Над комунікаційною кампанією працювала Vandog Agency, яка створила цікаву історію навколо флагманського продукту замовника. За сценарієм головний герой — хлопчик — несподівано відкриває, що його гра має цікаву властивість: буквально притягувати до себе усіх, хто вдома. Тож він по черзі випробовує дію пазлів на мамі, татові, сестрі та дідусеві з бабусею. І в результаті нею захоплюються всі. Так у ролику магнітний пазл став «магнітом», щоб зібрати сім’ю разом. 

McDonald’s

Головним героем нового рекламному ролику McDonald’s для Суперкубку з американського футболу став Каньє Вест. У рекламі McDonald’s та Wieden + Kennedy “Can I get uhhhhhhhhh” обіграє типову ситуацію про те, що іноді складно вирішити, що замовити. Це перший ролик для Суперкубка, в якому знявся Каньє Вест, відомий своєю любов’ю до McDonald’s.  Ідея «Can I get uhhhhhhhhh» виникла після твіту мережі ресторанів у 2020 році. McDonald’s написав у Twitter: «Зробіть так, щоб розділ коментарів звучав як машина, повна людей, які замовляють McDonald’s». Фанати відповіли, написавши: «Чи можу я отримати е-е…?».

https://www.youtube.com/watch?v=hv5CzJdx6NE

Аmazon

Скарлетт Йоханссон із чоловіком Коліном Джостом потрапили в нову рекламу розумної колонки Amazon – і потрапили у фантазію, в якій Алекса (так звуть аналог Аліси та Сірі) читає думки господарів. Виявилось, це не найкраще рішення. Але підготувати будинок до ідеального перегляду супербоула Алекса здатна.

Uber Eats

Сервіс доставки Uber Eats трішки познущався з голівудських зірок Гвінет Пелтроу та Дженніфер Кулідж (мама Стіфлера), які буквально сприйняли назву бренду  (eats – їстівне) і намагалися жувати паперові рушники та пробували на смак свічки. Таким чином компанія показала, що вже давно вийшла за рамки доставки виключно їжі й може привезти клієнту будь-який інший товар.

https://www.youtube.com/watch?v=Ri-rXPw5Cnk

Читайте також –

Реклама тижня: robota.ua, McDonald’s, EVA, Pringles та Samsung


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку