Реклама тижня: Епіцентр, Vodafone, Chanel, Domino’s Pizza та Андрій Шевченко

Реклама тижня: Епіцентр, Vodafone, Chanel, Domino’s Pizza та Андрій Шевченко

13.06.2021 09:00
  1066
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Епіцентр

Мережа торгових центрів Епіцентр стала титульним партнером національної збірної з футболу. Натхненний футболом, рітейлер випустив ролик, героєм якого став головний тренер національної збірної з футболу Андрій Шевченко. У відео він грає із молоддю у футбол прямо в магазині, залучаючи до цього продавців. Фінти з ролику в реальному магазині повторювати не рекомендується!

Раніше також з’явився телевізійний ролик від Епіцентр за участю форварда.

Vodafone

Vodafone Україна та McCann Kyiv зняли Антона Птушкіна в кампанії «ГігаРоумінг». У відео український тревел-блогер подорожує Мексикою та, у звичній для себе манері, розповідає про цікаві місця. А паралельно розказує про 1 гігабайт інтернету, який Vodafone пропонує своїм клієнтам у роумінгу за 250 грн на 7 днів. Птушкін переконує – вистачить на все.

 Chanel

Крістен Стюарт стала обличчям нової кампанії Chanel, присвяченої колекції одягу Métiers d’art 2020/21. Зйомки відео проходили у французькому замку Шенонсо, в стінах якого раніше жили Катерина Медічі та Діана де Пуатьє. Вибір замку та амбасадора стали не випадковими: колекція присвячена сильним та незалежним жінкам, для яких новий одяг і було представлено.

https://www.youtube.com/watch?v=RE_1Wg8cqjk

Domino’s Pizza

Мережа піцерій Domino’s запустила кампанію, якою святкує вихід Великобританії з локдауну. У ролику Domino’s представляє функцію, яка дозволяє друзям додавати страви в групове замовлення, де б вони не знаходилися, готуючись до зустрічі. Таким чином компанія, в тому числі нагадує, що їжа на винос усе ще залишається невід’ємною частиною життя людей.

Aviation Gin

Зірка “Дедпула” Райан Рейнольдс минулого року випустив марку джина власного виробництва по $60 за пляшку, а цього року пропонує вже усім шанувальникам його фірмового алкоголю власні рецепти коктейлей. Так, до Дня батька актор створив коктейль під назвою “Вазектомія” (операція, після якої чоловік більше не може стати батьком). До складу коктейля увійшли журавлиний сік, тонік, лимонний сік і, власне, джин Aviation Gin. За словами актора коктейль «освіжає, як батьківство». Сам актор є батьком трьох дітей.

Читайте також

Реклама тижня: АТБ, Oreo, Nike, Tiffany & Co та Андрій Пятов


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку