Реклама тижня: нове позиціонування robota.ua, лицарські пригоди Lego та розумні окуляри Facebook

Реклама тижня: нове позиціонування robota.ua, лицарські пригоди Lego та розумні окуляри Facebook

26.09.2021 09:00
  1222
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі. 

Читати російською мовою

Robota.ua

Онлайн-платформа з пошуку роботи в Україні robota.ua оновила своє позиціонування та запустила масштабну рекламну кампанію, в рамках якої було знято два відеоролики. В цих роликах через гумор акцентують на тому, що пошук роботи – це також робота, яку можна значно полегшити, використовуючи платформу robota.ua.  

Lego

У новому рекламному ролику Lego різні незвичайні герої спочатку намагаються допомогти лицарю в залізних шатах у різні незвичайні способи перетнути річку, а потім об’єднуються та будують для нього міст з різних підручних матеріалів. У такий спосіб відомий виробник дитячих конструкторів заохочує юне покоління до креативного мислення, пошуку нестандартних ідей та об’єднання заради реалізації задуманного.

https://www.youtube.com/watch?v=CeEAa56liIc

Глобино

Бренд м’ясних снеків “На Ходу” від ТМ Глобино стартував з рекламною кампанією #ЇЖДЕХОЧ. У серії роликів показано анімованих персонажів та їхні міні-пригоди, у яких дуже хочеться перекусити на ходу.

Facebook та Smart Glasses

Для просування своїх розумних окулярів, які можуть знімати 30-секундні ролики та робити фото Facebook створив кампанію під назвою Ray-Ban Stories. У ролику молода дівчина під час своєї прогулянки за допомогою Smart Glasses першого покоління знімає відео, фотографує оточуючих і одразу ділиться цікавим контентом у соціальній мережі. 

Start Up With Ukraine NOW

В рамках масштабної кампанії України на BBC Global News команда Saatchi & Saatchi Ukraine разом з відеографом Назаром Дорошем за підтримки Міністерства закордонних справ України та українського бізнесу зняли ролик про неочікувану Україну. 

У відео візуальний прийом “перевертання” покликаний “перевернути” уявлення закордонних аудиторій про Україну. Глобальна мета інформаційної кампанії – змінити імідж країни та показати її як інноваційну, прогресивну та привабливу для інвестицій і партнерств.

Читайте також –

Реклама тижня: котики-людожери, шпигунське пиво, алкоголь від Coca-Cola та вірусний ролик про iPhone 13


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку