Реклама тижня: Pizza Veterano, Roshen, EVA, McDonald’s і Monatik

Реклама тижня: Pizza Veterano, Roshen, EVA, McDonald’s і Monatik

03.03.2019 09:00
  668
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі. 

Цей текст доступний також російською мовою

Roshen

“Ми б і хотіли зняти гірше, та шоколад шибко хороший”, – написало агенство BART and FINK під новою патетичною роботою для бренду Roshen. Голос за кадром іронізує над пафосом візуальних етюдів, але від того реклама менш пафосною не стає. Рояль в басейні, рожевий фламінго, шовк і скрипальки із зав’язаними очима – все в тонах темного шоколаду з химерним підкресленням своєї лакшерності. Красиво, що тут додати. Схоже Roshen мітить в преміальний сегмент шоколаду, якщо таке взагалі буває.

https://www.facebook.com/bartandfink/videos/1161687904038634/

Pizza Veterano

Ще більше самоіронії, ніж у Roshen, з армійською прямотою продемонстрували в новій рекламі Pizza Veterano. Бійцям буває не просто освоїтися серед цивільних і тоді може виникати почуття, немов ти чужий серед своїх. Але в Pizza Veterano цей тимчасовий дискомфорт зникає. “Будь собою. Завжди. Де б ти не був і щоб не робив”, – підписаний ролик. Але з іншого боку, хто б не здивувався снайперу в кікіморе на Майдані?

https://www.facebook.com/Pizza.Veterano/videos/704308513298791/

EVA

Креативне агентство Arriba! і ESSE Production House створили миленький ролик для мережі EVA, в якому розповіли про те, що тепер EVA завжди поруч, незалежно від того, де ви живете. Справді, 750 магазинів по всій країні – це не один пафосний бутік в центрі столиці. Здорово показані регіони України та її жителі – той випадок, коли проста ідея з перекиданням ящика реалізована від душі.

McDonald’s

McDonald’s і Monatik вирішили нагадати українцям про читання з дітьми. Ролик присвячений появі в Хеппі Міл серії книг з 12 історій про пригоди дітей-близнюків, чиї батьки-вчені винайшли машину часу і вирушили в минуле вивчати еру динозаврів. Історії були написані ексклюзивно для McDonald’s Крессидой Коуелл, автором бестселера «Як приручити дракона». Відео для бренду створили Be—it Agency в партнерстві з Esse Production House.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=61&v=u50mVboD_V0

Coca-Cola

Coca-Cola зайнялася пропагандою пацифізму у В’єтнамі. Кампейн під назвою «Дорога до миру» приурочили до зустрічі американського президента Дональда Трампа і лідера Північної Кореї Кім Чен Ина. Щоб отримати напій з автомата з Колою в Ханої, потрібно обвести рукою на сенсорному екрані антивоєнний символ — пацифік. Інструкції та всі текстові послання громадянам представлені на трьох мовах: в’єтнамській, корейській та англійській.

RDBExpo — 2019

Тим часом Асоціація рітейлерів України продовжує публікацію своєї серії анти-роликів, у яких власники і топ-менеджмент українських компаній рітейлу та девелопменту в жартівливій формі, закликають не приходити на Третю міжнародну спеціалізовану виставку Retail & Development Business Expo – 2019. Принаймні тих, кого не цікавий розвиток їхнього бізнесу. В цілому ж, як заявляють організатори, захід має стати щонайменше грандіозним і ефектним. Подія відбудеться 28-29 березня в Києві в НСК Олімпійський.

Читайте також

https://rau.ua/news/reklama-nedely-comfy-frystayla/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  40
Усі новини ринку