
Євген Іваниця, JYSK Україна: В компанії щомісячно оцінюється рівень сервісу на рівні регіону, дистрикту чи окремого магазину


Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
“Ми б і хотіли зняти гірше, та шоколад шибко хороший”, – написало агенство BART and FINK під новою патетичною роботою для бренду Roshen. Голос за кадром іронізує над пафосом візуальних етюдів, але від того реклама менш пафосною не стає. Рояль в басейні, рожевий фламінго, шовк і скрипальки із зав’язаними очима – все в тонах темного шоколаду з химерним підкресленням своєї лакшерності. Красиво, що тут додати. Схоже Roshen мітить в преміальний сегмент шоколаду, якщо таке взагалі буває.
https://www.facebook.com/bartandfink/videos/1161687904038634/
Ще більше самоіронії, ніж у Roshen, з армійською прямотою продемонстрували в новій рекламі Pizza Veterano. Бійцям буває не просто освоїтися серед цивільних і тоді може виникати почуття, немов ти чужий серед своїх. Але в Pizza Veterano цей тимчасовий дискомфорт зникає. “Будь собою. Завжди. Де б ти не був і щоб не робив”, – підписаний ролик. Але з іншого боку, хто б не здивувався снайперу в кікіморе на Майдані?
https://www.facebook.com/Pizza.Veterano/videos/704308513298791/
Креативне агентство Arriba! і ESSE Production House створили миленький ролик для мережі EVA, в якому розповіли про те, що тепер EVA завжди поруч, незалежно від того, де ви живете. Справді, 750 магазинів по всій країні – це не один пафосний бутік в центрі столиці. Здорово показані регіони України та її жителі – той випадок, коли проста ідея з перекиданням ящика реалізована від душі.
McDonald’s і Monatik вирішили нагадати українцям про читання з дітьми. Ролик присвячений появі в Хеппі Міл серії книг з 12 історій про пригоди дітей-близнюків, чиї батьки-вчені винайшли машину часу і вирушили в минуле вивчати еру динозаврів. Історії були написані ексклюзивно для McDonald’s Крессидой Коуелл, автором бестселера «Як приручити дракона». Відео для бренду створили Be—it Agency в партнерстві з Esse Production House.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=61&v=u50mVboD_V0
Coca-Cola зайнялася пропагандою пацифізму у В’єтнамі. Кампейн під назвою «Дорога до миру» приурочили до зустрічі американського президента Дональда Трампа і лідера Північної Кореї Кім Чен Ина. Щоб отримати напій з автомата з Колою в Ханої, потрібно обвести рукою на сенсорному екрані антивоєнний символ — пацифік. Інструкції та всі текстові послання громадянам представлені на трьох мовах: в’єтнамській, корейській та англійській.
Тим часом Асоціація рітейлерів України продовжує публікацію своєї серії анти-роликів, у яких власники і топ-менеджмент українських компаній рітейлу та девелопменту в жартівливій формі, закликають не приходити на Третю міжнародну спеціалізовану виставку Retail & Development Business Expo – 2019. Принаймні тих, кого не цікавий розвиток їхнього бізнесу. В цілому ж, як заявляють організатори, захід має стати щонайменше грандіозним і ефектним. Подія відбудеться 28-29 березня в Києві в НСК Олімпійський.
Читайте також
https://rau.ua/news/reklama-nedely-comfy-frystayla/