Краща реклама тижня: Pizza Veterano, Mentos, Johnnie Walker і Nike
Піца тільки для крутих хлопців від Pizza Veterano, орел або решка від Mentos, ще більше впевненості від Johnnie Walker і егалітарна сім’я від ліванського McDonald’s.
Pizza Veterano
У київській піцерії Pizza Veterano жартують по-армійському. Для нового відео ветерани АТО озброїлися самоіронією і старим жартом про “головне вчасно вибачитися”, і показали, що може статися, якщо проявити неповагу до крутого хлопця. «Ми не гірші і не кращі за інших», – йдеться у відео, при цьому ставлять хештег #МиТіХтоМиЄ. Головну роль в іронічному скетчі виконав власник піцерії Леонід Остальцев. Близько 1000 лайків за добу і 550 репостов з офіційної сторінки Facebook Pizza Veterano.
https://www.facebook.com/Pizza.Veterano/videos/2086234164984616/
Mentos
Бренд м’ятних цукерок Mentos закликав припинити вічні вагання та бути рішучішим. Нове відео бренду розповідає про дуже нерішучого парубка, який, щоб прийняти рішення, весь час підкидав монету, залишаючи все на волю орла і решки. Реклама створена в німецькому агентстві спробуйте вимовити Filmakademie Baden-Württemberg.
Johnnie Walker
Виробник віскі Johnnie Walker запускає кампейн під загальним слоганом Keep Walking. Серія іміджевих роликів, загальним бюджетом 15 млн доларів, розрахована на півтора роки трансляцій по всій земній кулі. Центральний меседж кампанії в тому, що Johnnie Walker додає впевненості й сміливості на шляху до успіху. І найважливіший крок на цьому шляху — наступний крок. Головний герой першого відео з серії художник, чия картина не викликає ентузіазму у арт-дилерів і власників галерей, але зате стає джерелом натхнення для дизайнера одягу.
https://www.youtube.com/watch?v=e6E4e_noMpE
Nike
Спортивний бренд Nike і японський рітейлер atmos спільно представили нову колекцію кросівок Animal Pack, яка з’явилася у продажу 17 березня. Дизайн кросівок більше нагадує барвисті фото з дикої природи, чим спортивне взуття, що і було реалізовано в ролику Behind the Design. Випуск нової колекції приурочили до Air Max Day 2018 – 26 березня. В цей день Nike завжди проводить масу різноманітних івентів по всьому світу і випускає лімітовані забарвлення своїх знакових лінійок бігових кросівок і різні колаборації.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=56&v=ue1FYJmaeqM
McDonald’s
У ліванському McDonald’s представили ролик, присвячений Дню Матері. Все в ньому чудово і мило – хороші, слухняні діти, щоденна метушня з ними: збирання, годування, прогулянки… оце отой усе. Однак не обов’язково цю “жіночу роботу” повинна виконувати жінка, – натякає кампанія. Схоже на Сході принципи егалітарної сім’ї та гендерної рівності зрозуміли швидше, ніж в Україні, якщо звичайно судити за випускаємим рекламним відеоконтентом до жіночих свят.
Читайте також
Краща реклама тижня: KENZO, H&M, Hesburger, Чак Норріс і стьоб від бренду Ріанни