Реклама тижня: Алло, McDonald’s, Yves Rocher, BMW і Робокоп
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Алло
Смартовські коти Алло живуть смарт і хочуть бачити тільки нову техніку. Пухнасті герої нової реклами рітейлера негативно реагують на застарілі гаджети і радіють останнім технологіям. Обережно! Ці чотирилапі милахи заряджають позитивом навіть через екран.
Yves Rocher
Yves Rocher показав, як індустрія краси забруднює планету. У ролику під назвою «Справжній огляд», доглянуті моделі наносять макіяж на тлі сміттєвих полігонів, забруднених морів і вирубаних лісів. Все це чергується з епізодами виробництва і продажу косметики. Таким чином рітейлер закликає турбуватися не тільки про свою зовнішність, але і про навколишнє середовище. І користуватися тільки натуральною косметикою.
McDonald’s
“Мак” зробив це знову – висміяв модні хіпстерські кав’ярні. Але на відміну від ролика трирічної давності, пішов ще далі: в черговому креативному закладі є диск-жокей, масажист, підвісні крісла і навіть басейн з різнокольоровими кульками. Втім складається відчуття, що дівчина вперше зайшла в анти-кафе з open space, буває.
Direct Line
Британська автострахова компанія Direct Line повернула світу класичного Робокопа, правда тільки в хвилинному рекламному відео. За допомогою робота-поліцейського з фантастичного бойовика Пола Верховена 1987 року британці підкреслили те, наскільки швидко працює їх сервіс. Хоч якась розради стражденним фанатам, які вже третій рік чекають звісток від режисера Ніла Бломкампа (“Район №9”, “Елізіум”, “Робот на ім’я Чаппі”) про обіцяне продовження.
BMW
Хорошої реклами, знятої в Україні, забагато не буває. Цього разу в столиці відзначився німецький автомобільний концерн BMW. Над роликом для нової серії Gran Coupe попрацювали креативники київської студії Family Production. У рекламі можна побачити Будинок культури, КПІ, Центральний РАГС, Житній ринок і бібліотеку Вернадського. Відео закликає жити за власними правилами.
Читайте також
Реклама тижня: METRO, Prom.ua, Calvin Klein, Puma и Время и стекло