Реклама тижня: Укрзолото, Eldorado, Puma, IKEA та Тіна Кароль
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Укрзолото
Тіна Кароль стала амбасадором українського ювелірного бренду Укрзолото. Оточена зеленню і одягнена в зелене вбрання, поп-діва позує, закликаючи поглядом обирати “якою ти будеш сьогодні”. Згідно прес-релізу компанії, співачка постає перед публікою в семи ключових образах: ніжна, сяюча, запальна, чарівна, загадкова, пристрасна і відверта. Багатогранність жінки — лейтмотив рекламної кампанії.
Eldorado
Ельдорадо влаштував “велику смажку” цінам. Причому жартує сама побутова техніка, розповідаючи про знижки в магазинах до Чорної п’ятниці. Згідно з повідомленням компанії, для зйомок відео були задіяні ляльководи з «Київського академічного театру ляльок».
Puma
Бренди Puma і Ader Error представили рекламну кампанію своєї спільної колекції сезону осінь-зима 2019 Under Creativity. Зйомки ролика проходили в Києві. Головними героями кампейна стали українські моделі. А знімали в центрі Києва – на вулиці Великій Житомирській, точніше, у провулках поруч, на арт-заводі “Платформа” та інших локаціях.
Sainsbury’s
Мережі найстаріших британських супермаркетів Sainsbury’s ось-ось стукне 150 років. Кому, як не цьому рітейлеру, пам’ятати, як воно було в цих ваших вікторіанських Лондонах. Ось в компанії і вирішили інтерпретувати до Різдва історію становлення Святого Ніколаса (він же Санта-Клаус). У відео і відсилання до Діккенса, і віз з написом «без вихлопів» – прям ціле кіно з пасхалками на 2,5 хвилини. Не дивно, що за лічені дні рекламу подивилося 5,5 млн користувачів Youtube.
IKEA
Чим далі в ліс і ближче грудень, тим більше різдвяної реклами. Більшість рітейлерів сприймають це свято, як час добрих чудес, а значить: милої співчутливої реклами з блекджеком і сімейними цінностями. IKEA в цьому питанні лише трохи відійшла в сторону: терпіння чарівних істот, серед яких іграшки, фарфорові фігурки і просто прикраси, лопається і вони… починають читати реп про бардак в будинку. Все очевидно йшло до “великої смажки” знижок в Eldorado IKEA, але персонажі на цей раз обмежилися просто прибиранням в будинку, а бренд – без товстих натяків куди персонажам іти за новими меблями.
Читайте також наш попередній огляд –
Реклама тижня: Епіцентр К, FedEx, Coca-Cola, PlayStation 4 та Dolphi