Реклама тижня: Укрзолото, Eldorado, Puma, IKEA та Тіна Кароль

Реклама тижня: Укрзолото, Eldorado, Puma, IKEA та Тіна Кароль

17.11.2019 09:11
  2408
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Укрзолото

Тіна Кароль стала амбасадором українського ювелірного бренду Укрзолото. Оточена зеленню і одягнена в зелене вбрання, поп-діва позує, закликаючи поглядом обирати “якою ти будеш сьогодні”. Згідно прес-релізу компанії, співачка постає перед публікою в семи ключових образах: ніжна, сяюча, запальна, чарівна, загадкова, пристрасна і відверта. Багатогранність жінки — лейтмотив рекламної кампанії.

Eldorado

Ельдорадо влаштував “велику смажку” цінам. Причому жартує сама побутова техніка, розповідаючи про знижки в магазинах до Чорної п’ятниці. Згідно з повідомленням компанії, для зйомок відео були задіяні ляльководи з «Київського академічного театру ляльок».

https://vimeo.com/372635201 (404)

Puma

Бренди Puma і Ader Error представили рекламну кампанію своєї спільної колекції сезону осінь-зима 2019 Under Creativity. Зйомки ролика проходили в Києві. Головними героями кампейна стали українські моделі. А знімали в центрі Києва – на вулиці Великій Житомирській, точніше, у провулках поруч, на арт-заводі “Платформа” та інших локаціях.

Sainsbury’s

Мережі найстаріших британських супермаркетів Sainsbury’s ось-ось стукне 150 років. Кому, як не цьому рітейлеру, пам’ятати, як воно було в цих ваших вікторіанських Лондонах. Ось в компанії і вирішили інтерпретувати до Різдва історію становлення Святого Ніколаса (він же Санта-Клаус). У відео і відсилання до Діккенса, і віз з написом «без вихлопів» – прям ціле кіно з пасхалками на 2,5 хвилини. Не дивно, що за лічені дні рекламу подивилося 5,5 млн користувачів Youtube.

IKEA

Чим далі в ліс і ближче грудень, тим більше різдвяної реклами. Більшість рітейлерів сприймають це свято, як час добрих чудес, а значить: милої співчутливої реклами з блекджеком і сімейними цінностями. IKEA в цьому питанні лише трохи відійшла в сторону: терпіння чарівних істот, серед яких іграшки, фарфорові фігурки і просто прикраси, лопається і вони… починають читати реп про бардак в будинку. Все очевидно йшло до “великої смажки” знижок в Eldorado IKEA, але персонажі на цей раз обмежилися просто прибиранням в будинку, а бренд – без товстих натяків куди персонажам іти за новими меблями.

Читайте також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Епіцентр К, FedEx, Coca-Cola, PlayStation 4 та Dolphi


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14