Реклама тижня: Comfy, Цитрус, Rozetka, Jerry Heil та рімейк на # Охрана_отмєна
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Rozetka
Rozetka залучила популярну блогерку, авторку шлягера “#Охрана_отмєна” Jerry Heil до виконання рімейка на власний хіт. У центрі уваги пісні на новий лад – асортимент Rozetka замість охорони. Вийшов відмінний рінгтон для співробітників Rozetka. Проте для іншої аудиторії чи то вогника не вистачило, чи щось іще на зразок того. 10 000 переглядів за 10 днів плюс відключені коментарі до відео. Хоча Яна Шемаєва – чарівна, як не крути.
Samsung
Тим часом Samsung просто жартує над блогерами. В підтримку лінійки смартфонів Galaxy A Series псевдо-инфлюінсери роблять приблизно те ж, що і типові fashion-блогери, але з явним пародійним перебільшенням. Мабуть із таким знущанням свої смартфони ще ніхто не рекламував, але це не точно.
Comfy
Новий ролик для Comfy зняв Володя. Логіку в цьому шукати не потрібно, як і у всьому веселому і шаленому креативі тандему Banda & Comfy. За сюжетом, відважних вантажників ніщо не може зупинити на шляху доставки холодильника – ні атака агресивно налаштованих чайок, ні робот-вбивця з ліфта. Пародійний екшен в чистому вигляді – ідеально для реклами безкоштовної доставки важкої техніки.
Цитрус
“Ого, а хто це так дунув”, – говорить персонаж нової реклами рітейлера електроніки Цитрус. З нагоди дев’ятнадцятого Дня народження компанія Цитрус закликала своїх клієнтів дути разом з ними. Клієнт – задуває свічки, а вони – ціни. А не те, що хтось подумав. І приклеїли до нової реклами огляд на Honor 10i, тому що чому б і ні.
Veloz
Екс-губернатор Каліфорнії і за сумісництвом одвічний Термінатор (яку там частину вже знімають?), американський актор Арнольд Шварценеггер виконав пародійну роль у рекламі «По газам» (Kicking Gas) природозахисної організації Veloz. Заради пранка Шварц вживається в роль дивакуватого продавця автомобілів Говарда. Йому не зрозумілий хайп навколо електрокарів, тому він пропонує клієнтам великі машини на бензині, доводячи їх переваги. Наприклад, що вони, забруднюючи повітря, рятують планету від перенаселення. На цьому пранк від Арнольда не закінчується. Коли терпець покупців лопається, він вимовляє своє знамените «i’ll be back» і йде… щоб повернутися в образі старшого менеджера…
Читайте також наш попередній огляд
Реклама тижня: Koblevo, Наша Ряба, Чернігівське Біле, Audi і Людина-Павук