Реклама тижня: Сушия, Calvin Klein, SodaStream і Роберт Де Ніро
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Сушия
Мережа ресторанів японської кухні Сушия відкрила “портал в сучасну Японію”. У компанії вирішили відмовитися від” звичайності”, ставши дзеркалом свого уявлення про сучасних японців з усіма їх дивацтвами, креативом і любов’ю до смачної їжі. Головними героями мережі стали п’ять базових смаків -Солоний, Солодка, Кисла, Містер Горький і малюк Умамі – і всі супутні протистояння між ними, змальовані все в тому ж японському колориті.
SodaStream
Люди втомилися від “Гри престолів” і навіть епатажна передостання серія саги не врятувала ні рейтинги, ні поступове згасання уваги і обговорень. Але це не заважає брендам зараз… прощатися з серіалом. Цього разу в темі відзначилася SodaStream, якимось чином зв’язавши прощання з фільмом і відмову від одноразового пластику. Для посилення ефекту – кілька акторів, що зіграли другорядних персонажів, які вже “вибули з гри”.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=34&v=0SMX5W7SPA0
Warburtons Bread
Поки фанати чекають чергове кримінальне творіння Мартіна Скорсезе “ірландець” за участю Роберта Де Ніро, останній продовжує грати гангстерів усюди і всяко. У рекламі бейглів Warburtons Bread Де Ніро очолює кримінальну групу, яка влаштовує авантюру в боротьбі з конкурентами. Як не дивно, але в рекламі бейглів він виглядає набагато яскравіше, ніж у своїх останніх фільмах, – у всякому разі так вважає британське видання The Guardian.
Calvin Klein
Нова рекламна кампанія Calvin Klein зібрала в один ролик ціле суцвіття цікавих для покоління Z особистостей – музикантів, моделей і блогерів. Кожен з них ділиться своїми історіями в серії сюжетів під загальною назвою ” I Speak My Truth In #Mycalvins» (“Я кажу всю правду в #Mycalvins”). У фінальному – їх зібрали воєдино в музичний fashion-кліп, де кожен позує в тій чи іншій брендовій одежинці чи без неї.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=50&v=R0k0BauSD5k
Animalife
Відмінний приклад сторітеллінгу продемонстрував у соціальній рекламі фонд захисту домашніх тварин Португалії. Самий звичайний день у непримітного інтелігентного чоловіка починає йти якось не так з-за гавкаючої на нього на митниці вівчарки. Лише у фіналі герой розуміє, в чому справа – за все доводиться платити.
Читайте також