Реклама тижня: Сушия, Calvin Klein, SodaStream і Роберт Де Ніро

Реклама тижня: Сушия, Calvin Klein, SodaStream і Роберт Де Ніро

19.05.2019 09:00
  574
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Сушия

Мережа ресторанів японської кухні Сушия відкрила “портал в сучасну Японію”. У компанії вирішили відмовитися від” звичайності”, ставши дзеркалом свого уявлення про сучасних японців з усіма їх дивацтвами, креативом і любов’ю до смачної їжі. Головними героями мережі стали п’ять базових смаків -Солоний, Солодка, Кисла, Містер Горький і малюк Умамі – і всі супутні протистояння між ними, змальовані все в тому ж японському колориті.

SodaStream

Люди втомилися від “Гри престолів” і навіть епатажна передостання серія саги не врятувала ні рейтинги, ні поступове згасання уваги і обговорень. Але це не заважає брендам зараз… прощатися з серіалом. Цього разу в темі відзначилася SodaStream, якимось чином зв’язавши прощання з фільмом і відмову від одноразового пластику. Для посилення ефекту – кілька акторів, що зіграли другорядних персонажів, які вже “вибули з гри”.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=34&v=0SMX5W7SPA0

Warburtons Bread

Поки фанати чекають чергове кримінальне творіння Мартіна Скорсезе “ірландець” за участю Роберта Де Ніро, останній продовжує грати гангстерів усюди і всяко. У рекламі бейглів Warburtons Bread Де Ніро очолює кримінальну групу, яка влаштовує авантюру в боротьбі з конкурентами. Як не дивно, але в рекламі бейглів він виглядає набагато яскравіше, ніж у своїх останніх фільмах, – у всякому разі так вважає британське видання The Guardian.

Calvin Klein

Нова рекламна кампанія Calvin Klein зібрала в один ролик ціле суцвіття цікавих для покоління Z особистостей – музикантів, моделей і блогерів. Кожен з них ділиться своїми історіями в серії сюжетів під загальною назвою ” I Speak My Truth In #Mycalvins» (“Я кажу всю правду в #Mycalvins”). У фінальному – їх зібрали воєдино в музичний fashion-кліп, де кожен позує в тій чи іншій брендовій одежинці чи без неї.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=50&v=R0k0BauSD5k

Animalife

Відмінний приклад сторітеллінгу продемонстрував у соціальній рекламі фонд захисту домашніх тварин Португалії. Самий звичайний день у непримітного інтелігентного чоловіка починає йти якось не так з-за гавкаючої на нього на митниці вівчарки. Лише у фіналі герой розуміє, в чому справа – за все доводиться платити.

Читайте також

Реклама тижня: морозиво, кетчуп та Оля Полякова


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  56
Усі новини ринку