Реклама тижня: Сільпо, Lush, Audi, Люкс, Nike та карантин
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Сільпо
Сільпо закликав розповісти про свого героя дня. Рітейлер запустив ініціативу #героїмогодня, в рамках якої закликає подякувати касирам, кур’єрам, продавцям, аптекарям, людям різних професій, які щодня йдуть на роботу, незважаючи ні на що. Саме про них Сільпо пропонує написати пост у Facebook: про героїв у масках, хоч і без плащів.
Люкс
Не пощастило Люкс – тут карантин, а тут бренд якраз зняв відео до свого 20-річчя про те, як добре збиратися друзям разом. За сюжетом глядачі можуть побачити історію друзів, які росли разом і, поїдаючи спільно чіпси, змогли не набрати зайву вагу. Чудеса в кожній упаковці!
LUSH
Британський бренд натуральної косметики LUSH випустив платівку з мила, щоб допомогти людям не забувати мити руки. Мило виглядає як вінілова платівка і при установці на програвач відтворює мелодію Happy Birthday, під яку ВООЗ рекомендує мити руки. Трек триває 20 секунд: пластинку слід поставити один раз, а потім розламати і використовувати як звичайне мило. В Україні на це косметичне диво можна тільки подивитися в ролику.
Audi
Скучили за безкрайнім простором і дорожніми пригодами? Audi зняли “медитативне” 4-годинне роуд-муві, яке занурює глядача в атмосферу дорожньої подорожі. Спостерігати бренд пропонує за майже нескінченною їздою Audi A6 Sedan в Новому Південному Уельсі. Ролик знятий з декількох камер і зроблений з мінімум монтажних склеювань.
Nike
Спортивний бренд Nike вшанував тих, хто продовжує тренуватися вдома. У новому чорно-білому відео можна побачити порожні стадіони і людей з усього світу, які займаються в своїх спальнях, на кухні і в коридорах. Саме час підбадьоритися і наслідувати їх приклад.
Читайте також