Реклама тижня: Samsung, Diesel, ЦУМ, Nike, Chanel і Марго Роббі
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Chanel
Зірка фільму “Одного разу в Голлівуді” Марго Роббі стала обличчям нового аромату Gabrielle Chanel Essence. У новій рекламі французького дому актриса виконує роль красивої квітки, яка вся сама по собі така красива, ніжна, жіночна, і ще звивається під знамениту пісню Beyonce “Halo”. Більше у відео нічого не відбувається. Так Chanel зробив акцент на ароматі “граської туберози”, що б воно не було.
Nike
Nike невпинно продовжує свою серію роликів про “вуменпавер”. Нова кампанія присвячена бренду Nike Kids – в ній молоді спортсменки (різної національності ✓) заряджають одна одну супер-можливостями. На цьому бренд і близько не планує зупинятися і вже найближчим часом запускає онлайн-гру для користувачок Instagram, Snapchat і TikTok. Заявлена мета ініціативи під загальною назвою “Nike Move” – надихати активність серед дівчаток.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=zj6gfFoA3R0
ЦУМ Київ
Не можна так просто взяти і торговому центру самостійно зняти рекламу осінньо-зимової колекції одягу. Хто зрозуміє про які бренди мова? Центральний універмаг такі упередження не зупинили, бо, може, й справді – яка різниця лейба якого бренду на одязі, коли спрага ніщо, мода – все. В іншому – типові хлопчики і дівчатка-моделі, хіба що на тлі карпатської природи. Ныби майже безсловесна відповідь йогуртам ТМ “Галичина”.
Samsung
Корейці створили бадьореньку рекламу новому Galaxy Note 10. Головгероїня реалізує всі свої креативні ідеї за допомогою “розумного” стилуса, які відразу перетворюються на життя. Купивши пару альпака, вона створює їм новий тип зачіски, який стає вірусною сенсацією. Відмінне рішення для креативників, але навіщо ця презабавная новинка всім іншим – реклама замовчує.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=56&v=PJqyfHNK5WA
Diesel
Італійський бренд одягу Diesel зняв рекламу про тих, хто не знімає цінник з одягу заради можливості повернути його потім в магазин. Навіть якщо відео носить іронічний характер, ідею можна цілком прийняти за непоганий лайфхак для тих, кому і в голову не приходила така ідея. Але головне ж у відео інше – Diesel, як і завжди, зробив все бадьоро, ідейно, зі смаком. І задум для вечірки пристойний.
Читайте також