Реклама тижня: Roshen, Bacardi, Samsung, robota.ua і Alyona Alyona
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Roshen
Корпорація Roshen звернулася до американського соулу, щоб розповісти про “імпровізацію в кожній упаковці”. Реалізація кампанії від Banda мимоволі викликає питання. Афроамериканська співачка, судячи з усього, символізує тут чорний шоколад (і це в наш час). А коли мова заходить про “імпровізацію”, мимоволі замислюєшся про рецептуру цукерок. Хто на дегустацію?
robota.ua
Український онлайн-ресурс пошуку роботи robota.ua попрацював у колаборації з реп-виконавицею Alyona Alyona. Девізом рекламної кампанії стала вже усталена в robota.ua фраза — «Потрібні люди у потрібному місці». Основна ідея сконцентрована навколо кар’єрного ліфта, який може реактивно доставити здобувача в офіс мрії.
Bacardi
Bacardi зібрала команду своїх кращих барменів для виробництва ролика “Sound of rum”. Розливаючи ром, вони додають в хіп-хоп-біт дзвін пляшок, звук дроблення льоду, подрібнення фруктів і струшування коктейлів, створюючи, таким чином, оригінальну композицію. У компанії її назвали “карибським серцебиттям, яке завжди було в центрі Bacardi”. Бренду, тим часом, цього року виповнилося 157 років.
Samsung
Не встигли забути, як Samsung видалив рекламу, що висміює iPhone за відсутність роз’єму для навушників, як з’явилася нова – з черговим тролінгом “яблучного” бренду. Нове відео південнокорейської компанії показує можливість Galaxy Note 10 налаштовувати ефект боке (художнє розмиття фону) прямо в процесі Live-зйомки. Все б нічого, але ролик підкреслює, що у Apple такого немає. Мабуть в Samsung вирішили “а давайте ми будемо з Apple, як Burger King і McDonald’s або, скажімо, Pepsi та Coca Cola“. У команді Apple навряд чи цей ентузіазм підтримують.
IKEA
Компанія IKEA взялася просувати майже філософську ідею – позбутися старого, викинути вантаж надлишкових речей тощо. Втім все це про “ікейські” та інші меблі, які навіть змалювали у вигляді Монстра-з-мотлоху. Таким чином рітейлер закликає людей ділитися з іншими вживаними меблями, а заодно купувати нові.
Читайте також наш попередній огляд
Реклама тижня: Samsung, Diesel, ЦУМ, Nike, Chanel і Марго Роббі