Реклама тижня: Roshen, Bacardi, Samsung, robota.ua і Alyona Alyona

Реклама тижня: Roshen, Bacardi, Samsung, robota.ua і Alyona Alyona

29.09.2019 09:09
  2121
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Roshen

Корпорація Roshen звернулася до американського соулу, щоб розповісти про “імпровізацію в кожній упаковці”. Реалізація кампанії від Banda мимоволі викликає питання. Афроамериканська співачка, судячи з усього, символізує тут чорний шоколад (і це в наш час). А коли мова заходить про “імпровізацію”, мимоволі замислюєшся про рецептуру цукерок. Хто на дегустацію?

robota.ua

Український онлайн-ресурс пошуку роботи robota.ua попрацював у колаборації з реп-виконавицею Alyona Alyona. Девізом рекламної кампанії стала вже усталена в robota.ua фраза — «Потрібні люди у потрібному місці». Основна ідея сконцентрована навколо кар’єрного ліфта, який може реактивно доставити здобувача в офіс мрії.

Bacardi

Bacardi зібрала команду своїх кращих барменів для виробництва ролика “Sound of rum”. Розливаючи ром, вони додають в хіп-хоп-біт дзвін пляшок, звук дроблення льоду, подрібнення фруктів і струшування коктейлів, створюючи, таким чином, оригінальну композицію. У компанії її назвали “карибським серцебиттям, яке завжди було в центрі Bacardi”. Бренду, тим часом, цього року виповнилося 157 років.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=39 (400)

Samsung

Не встигли забути, як Samsung видалив рекламу, що висміює iPhone за відсутність роз’єму для навушників, як з’явилася нова – з черговим тролінгом “яблучного” бренду. Нове відео південнокорейської компанії показує можливість Galaxy Note 10 налаштовувати ефект боке (художнє розмиття фону) прямо в процесі Live-зйомки. Все б нічого, але ролик підкреслює, що у Apple такого немає. Мабуть в Samsung вирішили “а давайте ми будемо з Apple, як Burger King і McDonald’s або, скажімо, Pepsi та Coca Cola“. У команді Apple навряд чи цей ентузіазм підтримують.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1 (400)

IKEA

Компанія IKEA взялася просувати майже філософську ідею – позбутися старого, викинути вантаж надлишкових речей тощо. Втім все це про “ікейські” та інші меблі, які навіть змалювали у вигляді Монстра-з-мотлоху. Таким чином рітейлер закликає людей ділитися з іншими вживаними меблями, а заодно купувати нові.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=49 (400)

Читайте також наш попередній огляд

Реклама тижня: Samsung, Diesel, ЦУМ, Nike, Chanel і Марго Роббі


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  13