Реклама тижня: Prom.ua, Pornhub vs Coca-Cola, OREO і Гра престолів
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Prom.ua стає ближче до споживача, Pornhub тролить Coca-Cola, Oreo знімає “Гру престолів” з печивом, а бренд духів Paco Rabanne влаштовує гонки в стилі “Божевільного Макса”.
Prom.ua
“Ну це вапще. Ну це вопщешно вапще”, – віщає нова рекламна кампанія Prom.ua. Головна героїня відео шукає голки в копиці сіна і… відразу знаходить! Prom як би натякає, що при бажанні “напромити” можна все. Просто і переконливо!
Oreo
Oreo представило рекламу печеньок, випущену на честь фінального сезону Гри престолів. У короткому ролику печенюшки виклали у формі замків. Сам тизер змонтували в стилі оригінальної заставки з серіалу. Всього для зйомок було використано 2750 печеньок Oreo. Жодна печенька при зйомках відео не постраждало. Але це не точно.
Paco Rabanne
Бренд парфумів Paco Rabanne представив божевільне відео за мотивами фільму “Божевільний Макс”. Без дисонансу, звичайно, не обходиться: незважаючи на те, що ролик несе в собі відсилки до американського постапокаліптичного жанру “дизельпанк”, знімали все дію в пустелі Намібії, а надихалися і зовсім давньогрецькими богами. Принаймні при створенні афродізіака аромату Invictus зверталися до античних атлетів, а саме слово в перекладі означає «непереможний».
Pornhub vs Coca-Cola
Один з найвідоміших у світі порно-сайтів PornHub пожартував 1 квітня над Coca-Cola. Компанія спародіювала відомий ролик газованої води 1971 року Hilltop (“На пагорбі”), замінивши Coca-Cola на вигаданий напій Baterade, а в словах пісні замінивши “навчити світ співати” на “навчити світ отримувати задоволення”. Примітний і фінал відео, в якому виявляється, що каньйон, в якому нібито стоять герої реклами і співають, зовсім не каньйон, а жіноче тіло.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=64&v=qcn2taOwtH0
BMW
Німецький автоконцерн BMW представив кампейн свого безпілотного автомобіля в стилі хоррора. Саму модель бренд поки не продає, лише обіцяє зробити це в 2021 році, проте рекламна кампанія вже запущена. Починається відео як досить типовий епізод класичного фільму жахів – нічний ліс, дівчина в білій сорочці з сяючими очима та інше жахіття, але фінал вийшов вельми несподіваним.
Дивіться також наш попередній огляд –
Реклама тижня: Моршинська, Mountain Dew, Stella Artois, Dakha Brakha і Onuka