Реклама тижня: Планета Кіно, Burger King, Lancôme і Зендая

Реклама тижня: Планета Кіно, Burger King, Lancôme і Зендая

08.09.2019 09:00
  663
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

В новому випуску: Планета Кіно і зали для гурманів, McDonald’s і клоун з фільму “Воно”, доставка їжі і нещасні випадки, а також новий аромат від Lancome і Зендая та інше.

Планета Кіно

Зовсім недавно Планета Кіно здивувала всіх залами підвищеної комфортності RE’LUX, в яких крісла можна трансформувати практично в кушетку (ще й плед принесуть), а за допомогою вбудованого в них планшета – замовити їжу та напої прямо в зал. Закріпити інновацію залишалося рекламною кампанією і рішення знайшли – активність побудували навколо звуку: то диван приємно скрипне, то ігристе в келихи розіллють. І все це на тлі бездоганно вивіреної глянцевою картинки – не реклама, а суцільна естетика для аудіо-візуальних гурманів.

Lancôme

4 вересня в Нью-Йорку представили новий аромат Idôle від Lancome. Обличчям його стала нова ікона покоління Z – 23-річна актриса Зендая. Одягнена в ніжне кремове плаття і ковбойські чоботи, дівчина скаче на білому коні по Лос-Анджелесу назустріч світанку. Таким чином Зендая втілила основну ідею аромату – віра в себе завжди призводить до успіху. Те, що відбувається на екрані, супроводжує саундтрек від співачки Sia.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=40&v=T8WtFoHVa4k

Wrangler

Навколо колекції зі схожою назвою запустив рекламну кампанію також бренд джинсового одягу Wrangler. За сюжетом ролика, нова колекція Icons стає пропуском на закриту вечірку в номері готелю, куди потрапляє портьє, одягнений в джинси бренду. На створення моделей дизайнери Wrangler надихалися джинсами, які носили свого часу Мік Джаггер, Боб Марлі, Джон Леннон та інші “ікони” своїх поколінь.

Burger King

Burger King все не вгамовується і продовжує нещадно тролити свого конкурента McDonald’s. Тут ще й привід підходящий – вихід фільму “Воно 2” про злого клоуна Пеннівайза. За день до світової кінопрем’єри Burger King організував AR-активність «Втечи від клоуна»: відвідувачів McDonald’s вистежували за допомогою місцеположення в Facebook і Twitter, і показували їм рекламу, після переходу за якою у користувачів з’являлась на екрані смартфона червона кулька і напис “Втечи від клоуна” з маршрутом до найближчого Burger King. Далі додаток запускав зворотний відлік – найшвидші отримали можливість купити бургер в Burger King за 1 цент.

Postmates Delivery

Американська служба доставки товарів Postmates не рекомендує готувати вдома – травмонебезпечно. Щоб підкреслити свою заяву, залучили відому телеведучу і письменницю Марту Стюарт. Бізнесвумен, відома своїми порадами по домоводству, розповідає домашнім кухарям про зручності замовлення їжі у Postmates на тлі нещасних випадків.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=22&v=hAiJG76MVTw

https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=QAD5wcXCFLA

https://www.youtube.com/watch?time_continue=11&v=IPM2wL73yqA

Читайте також наш попередній огляд

Реклама тижня: Люксоптика, Nissan, Vodafone, Dior і Джонні Депп


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку