Реклама тижня: Моршинська, Mountain Dew, Stella Artois, Dakha Brakha і Onuka
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Моршинська
Моршинська розробили незвичайні музичні інструменти, на яких грають карпатські річки та водоспади. У створенні фонового супроводу музики води взяли участі Dakha Brakha, Onuka, The Maneken і Katya Chilly. Разом вони відтворили неперевершену магію та красу української природи. Частину коштів від продажу лімітованої серії мінералки спрямують на програми з відновлення екосистем Карпат Всесвітнього фонду природи WWF Україна.
Stella Artois
Пивний бренд Stella Artois змінив свою назву на Isabella Artois. Правда тільки тимчасово і зовсім не тому, що їм не дає спокою всенародний успіх червоного напівсолодкого “Ізабелла” в пакетах. Так вирішили підкреслити роль Ізабелли Артуа, що стала гендиром пивоварні після смерті чоловіка в 1726 році. Залишається тільки дізнатися хто така Стелла, так як колишнього Ізабелли, чиє прізвище носить бренд, звали Себастьяном.
Mountain Dew
До фіналу “Гри престолів” рукою подати, – рівно два тижні до прем’єри фінального сезону, а бренди продовжують юзати ті чи інші елементи серіалу заради штампування безідейних відео. Втім тут хоч ідея промо цікава – на банках зобразили список тих, кого хотіла б убити Арья Старк. При кімнатній температурі підписи зникають і банка стає повністю білою. Щоб дістати одну з лімітованих банок, фанати серіалу повинні написати в соцмережах про те, на що б вони пішли заради трону. Крім ідеї єдиною перевагою відео стала лише музика Раміна Джаваді, записана спеціально для HBO. Комерція творчості така комерція.
Monoprix
Французька мережа магазинів Monoprix знайшла рішення проблеми, що викликає у багатьох обивателів сльози відчаю, крики, роздратування, обурення та інший негатив. Проблему з заторами на дорогах, тривалим ремонтом мостів і несмачною шаурмою в переходах вони звичайно не вирішили, зате почали продавати по три носка замість двох. Схоже потрібно не менше 700 торгових точок, як у Monoprix, щоб зрозуміти реальні болі свого клієнта і почати на них реагувати.
Intermarché
Інші французи, мережа супермаркетів Intermarché ,випустила 3-хвилинну сентиментальну історію про чоловіка на кухні. Після втрати коханої він виявляє її куховарську книгу і починає готувати, пробуджуючи тим самим в пам’яті спогади. Романтичний саундтрек, вдалий кастинг і тверда режисура роблять з реклами справжню мелодраму, хіба що з хронометражем в стилі Netflix.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=58&v=307OK1DD-fk
Дивіться також наш попередній огляд –