Реклама тижня: Metro, Stella Artois, Durex, Морган Фрімен і Сара Джесіка Паркер

Реклама тижня: Metro, Stella Artois, Durex, Морган Фрімен і Сара Джесіка Паркер

27.01.2019 09:00
  696
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних ритейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Metro Cash & Carry Ukraine

Безвіз безвізом, але жарти на кордоні погані, особливо якщо ти – баклажан. У новому рекламному ролику Metro Cash & Carry Ukraine та Ogilvy Ukraine овочі проходять суворий контроль якості. У компанії стверджують, що під час надходження на базу, продукти проходять жорсткий відбір, доходить до того, що вимірюється температура фруктів і овочів. Як саме вони це роблять – історія замовчує. А от за баклажан прикро.

Tadiran

Моргану Фрімену грати бога не звикати, ось і в новому відео його плутають зі Всевишнім. «Мій бог!» – вигукує домробітниця, побачивши актора. Нарешті Фрімен поділився секретом своєї аномальної суті – це все кондиціонер: саме він допомагає зірці “Брюса Всемогутнього” та ще половини всіх голлівудських блокбастерів керувати погодою в будинку так, як це робить бог.

Stella Artois

Бути заручником однієї ролі не круто, але прибутково. Серіал “Секс у великому місті” завершили знімати 15 років тому, а Сара Джесіка Паркер досі грає Керрі Бредшоу, адже шанувальників серіалу все ще мільйони по всьому світу. У новій рекламі Stella Artois актриса закликає покінчити з глобальною кризою питної води. Зважаючи на тривалість відео – рекламного бюджету вистачило ненадовго, щоб використовувати відомий образ.

Durex

Бренд презервативів пішов ва-банк в темі жіночої емансипації – в хід пішли неголені пахви, рішучий похід однієї з героїнь на чергову акцію протесту та дискомфорт у ліжку. І все заради того, щоб заявити про проблему «сухого сексу». Компанія заявляє, що добра половина всіх жінок відчувають дискомфорт під час сексу. І пропонує купувати штучну змазку. Вйо в магазин!

Devour

І щоб двічі не вставати, ще одна реклама з натяком на тему сексу, тільки на цей раз на тему порнозалежності. Ролик виробника заморожених вечерь – суцільна метафора, яка веде до популярного нині food porn: задоволення від перегляду процесу приготування, поїдання або готової їжі. Десь писали що кулінарні ролики в минулому році обігнали по всьому світу перегляди реального порно. Хто знає.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=48&v=wVHzdVQ0VTg

Читайте також попередній огляд –

Реклама тижня: Kabanosy, ТМ “Галичина”, Miu Miu, Gillette і Gucci


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  40
Усі новини ринку