Реклама тижня: McDonald’s, Біосфера, WOG, Levi’s і Райан Рейнольдс

Реклама тижня: McDonald’s, Біосфера, WOG, Levi’s і Райан Рейнольдс

10.05.2020 09:00
  1011
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

McDonald’s

У розпал карантину McDonald’s Україна створив чарівний ролик про порожні міські вулиці. “Коли закриваються двері – відкриваються вікна”, – йдеться в кампанії бренду. Саме в них сьогодні більшість проживає хвилини близькості, турботи, занепокоєння і, звичайно ж, отримують бургери з McDrive.

WOG

Мережа АЗК WOG запустили серію роликів “Всюди, де люди”, присвячені знайомим всім ситуаціям, які трапляються під час подорожей. Дороги, подорожі, аеропорти, поїзди, живе спілкування та нові контакти – за час карантину українці неймовірно скучили за цими простими, але важливими радощами. WOG підбадьорює глядача і підкреслює, що всі ми обов’язково вирушимо в новий шлях. Як тільки закінчиться карантин.

Біосфера

Український виробник товарів для дому та гігієни Біосфера випустив відео “Окремо ми разом” на честь”маївки на карантині”. Головна ідея реклами в тому, що самоізоляція – не перешкода звичним святкуванням, головне: трохи уяви і вправності. Особливо доставляють костюми зі сміттєвих пакетів ближче до фіналу ролика. Саундтреком до кампанії стала пісня “Разом нарізно” Сергія Бабкіна.

Mint Mobile

Навіть поза рамками своїх ролей у фільмах “Дедпул” і “Охоронець кілера” актор Райан Рейнольдс продовжує знущатися над усім, що тільки під руку попадеться. Цього разу замість рекламного відео для свого бренду віртуального мобільного оператора Mint Mobile він запустив презентацію в PowerPoint. Причина очевидна – коронавірус завадив зйомкам повноцінного відосу. У пародійній рекламі також засвітилася мама актора.

Levi’s

Американський бренд Levi’s закликав не сумувати через карантин і присвятив новий кампейн оптимізму і силі духу сучасної молоді. Спочатку реклама повинна була знаменувати початок фестивального сезону, але відомі події підштовхнули змінити концепцію. Головними героями ролика стали модель Хейлі Бібер і син Уілла Сміта, який став також актором, Джейден Сміт. На думку Levi’s, саме ці двоє відмінно символізують сучасну молодь.

Читайте также

Реклама тижня: Comfy, Intertop, Eldorado, МETRO і 50 днів карантину

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку