Реклама тижня: Епіцентр К, New Balance, Samsung, Amazon і Lady Gaga
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Епіцентр К
Наполеон, космонавт і старий слоган з класичної реклами Sprite “Будь собою…”- здавалося б, що у них може бути спільного. Креативщики Епіцентру спробували підійти до нової рекламної компанії з делікатністю Тарантіно – впихнув невпихуєме у фільм у ванну, але без насильства й за допомогою 10-секундної замальовки на тему облаштування будинку. Ось так від Аустерліца до жартівливих пародій – один крок.
Amazon
Корпорація Amazon і Lady Gaga домовилися про ексклюзивний продаж декоративної косметики від б’юті-бренду співачки. В дебютну колекцію Haus Laboratories увійдуть олівець для губ, блиск і пудра-шімер вартістю $49. Угода дозволить стартапу Lady Gaga відразу вийти на глобальний ринок. Ще одна “зірка народилася” – рітейлу.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=47&v=Q9X42Pa3e5c
Jeep
Джеремі Реннеру “сватали” не одну геройську франшизу в кіно, але раз у раз актор потрапляє на другі ролі. Бути може цей рок спіткав Реннера після невдалого перезапуску “борніани”, яку вже ніхто і не згадає, але ось рекламники все ще бачать в ньому незворушного “героя”. Причому “Соколине око” не просто став обличчям рекламної кампанії Summer of Jeep, але також виконав заголовні треки до трійки роликів. І таки реально качає.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=31&v=pus3kykqwlE
Samsung
Хочеш заспокоїти дитину, що плаче – включи їй композицію Party Up від DMX. Саме так Samsung в новій літній рекламній кампанії демонструє, як може взаємодіяти екосистема Galaxy S10. Молода пара перекидає музику з пристрою на пристрій, що, в свою чергу, то радує малюка, то засмучує. Не засмучуйте малюка!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=42&v=KWcaPMuXIy8
New Balance
Спортивний бренд New Balance запустив у продаж дві нові моделі бігових кросівок – FuelCell Propel і Rebel. Кампанія, яка супроводжує новинки, оспівує швидкість, при цьому закликаючи відмовитися від спроб описати процес бігу. На думку бренду про швидкість не треба говорити – просто стартуй і будь швидким.
*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU
Читайте також наш попередній огляд
Реклама тижня: Епіцентр К, McDonald’s, Nike і Еліна Світоліна