Реклама тижня: Епіцентр К, New Balance, Samsung, Amazon і Lady Gaga

Реклама тижня: Епіцентр К, New Balance, Samsung, Amazon і Lady Gaga

14.07.2019 09:00
  894
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Епіцентр К

Наполеон, космонавт і старий слоган з класичної реклами Sprite “Будь собою…”- здавалося б, що у них може бути спільного. Креативщики Епіцентру спробували підійти до нової рекламної компанії з делікатністю Тарантіно – впихнув невпихуєме у фільм у ванну, але без насильства й за допомогою 10-секундної замальовки на тему облаштування будинку. Ось так від Аустерліца до жартівливих пародій – один крок.

Amazon

Корпорація Amazon і Lady Gaga домовилися про ексклюзивний продаж декоративної косметики від б’юті-бренду співачки. В дебютну колекцію Haus Laboratories увійдуть олівець для губ, блиск і пудра-шімер вартістю $49. Угода дозволить стартапу Lady Gaga відразу вийти на глобальний ринок. Ще одна “зірка народилася” – рітейлу.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=47&v=Q9X42Pa3e5c

Jeep

Джеремі Реннеру “сватали” не одну геройську франшизу в кіно, але раз у раз актор потрапляє на другі ролі. Бути може цей рок спіткав Реннера після невдалого перезапуску “борніани”, яку вже ніхто і не згадає, але ось рекламники все ще бачать в ньому незворушного “героя”. Причому “Соколине око” не просто став обличчям рекламної кампанії Summer of Jeep, але також виконав заголовні треки до трійки роликів. І таки реально качає.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=31&v=pus3kykqwlE

Samsung

Хочеш заспокоїти дитину, що плаче – включи їй композицію Party Up від DMX. Саме так Samsung в новій літній рекламній кампанії демонструє, як може взаємодіяти екосистема Galaxy S10. Молода пара перекидає музику з пристрою на пристрій, що, в свою чергу, то радує малюка, то засмучує. Не засмучуйте малюка!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=42&v=KWcaPMuXIy8

New Balance

Спортивний бренд New Balance запустив у продаж дві нові моделі бігових кросівок – FuelCell Propel і Rebel. Кампанія, яка супроводжує новинки, оспівує швидкість, при цьому закликаючи відмовитися від спроб описати процес бігу. На думку бренду про швидкість не треба говорити – просто стартуй і будь швидким.

*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU

Читайте також наш попередній огляд

Реклама тижня: Епіцентр К, McDonald’s, Nike і Еліна Світоліна


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1036
Усі новини ринку