Реклама тижня: Kasta, Star Burger, Планета кіно, Coca Cola і МакВулик
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
В новому огляді реклами Kasta з новим сервісом KastaID, ностальгія Coca-Cola по Stranger Things, Star Burger проміж булок, Планета Кіно і “щось” та інше.
Kasta
Онлайн-рітейлер Kasta запустив в Україні новий інноваційний продукт KastaID — рішення, що дозволяє оплачувати покупки з використанням біометрії — системи розпізнавання осіб. Сервіс розробили спільно з компаніями Visa і ПриватБанк. Новий Customer journey для українських покупців запечатали в нехитру відео-інструкцію, в якій пояснили, як це працює. Детальніше про технологію RAU розповідала тут.
Star Burger
Мережа ресторанів Star Burger закликала брати улюблений бургер “голим”. Але голим не в сенсі без нічого, як можна подумати, а в листках салату, щоб потім покласти “проміж булок” все, що душа забажає. І так, мова йде все ще про бургери.
Coca-Cola
Coca-Cola хайпанула на самому рейтинговому серіалі Netflix. Спеціально для «Stranger Things» компанія відродили свій провальний напій 1980 років. Ребрендинг газованої води під назвою New Coke з оновленим смаком протримався на полицях магазинів менш трьох місяців, але так і не прижився. Лімітовану колекцію заповітних банок розмістили на спецсайті, стилізованому під “ті часи”. Чекаємо тепер зустріч з ними в третьому сезоні Stranger Things. Безумовно, такий product placement виправданий: атмосфера всього без п’яти хвилин культового серіалу тримається на ностальгії за лихими 80-ми.
https://www.youtube.com/watch?v=yrTVc6bfzVg
Планета Кіно
Мережа кінотеатрів Планета Кіно влаштувала “це щось”. То єдинороги у них на машині їздять, то гімнастки щось незвично гімнастять. Випробування меж свого “щось” влаштували заради демонстрації конкурентних переваг залів Cinetech+.
McDonald’s
Mcdonald’s відкрив рекордно маленький ресторан. Головною особливістю нового закладу стало те, що призначений він не для людей, а для… бджіл. У конструкції є всі впізнавані складові інтер’єру фаст-фудних закладів: столики, віконця McDrive,червона буква M на фасаді. МакВулик створили в Швеції на підтримку екологічних ініціатив збереження бджіл в природі. Скандинавські ресторани почали розміщувати у себе на дахах вулики і ця тенденція набирає обертів.
Читайте також
Реклама тижня: Сушия, Calvin Klein, SodaStream і Роберт Де Ніро