Реклама недели: Gonzo, Алло, OLX, Reebok, Budweiser і рок-н-рол

Реклама недели: Gonzo, Алло, OLX, Reebok, Budweiser і рок-н-рол

21.07.2019 09:00
  548
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Алло

Мережа магазинів техніки та електроніки Алло закликала “тицяти, як до тебе ще ніхто не тицяв”. У спільній кампанії з Tabasco рітейлер показує, як за допомогою смарт-техніки можна вирішувати рутинні завдання легко і швидко. Досить натиснути на екран смартфона. Ролики стали продовженням реклами про пригоди кота і його господаря, тільки в цей раз замість кота актор Ігор Вялов. Поверніть кота!

OLX

Все пізнається в порівнянні. Саме за цим принципом агентство Banda вирішила показати, чому ОLX Доставка — кращий спосіб укласти безпечну операцію на платформі онлайн-оголошень. В одному з сюжетів хлопець заради пилососа набиває собі татуювання, щоб довести серйозність своїх намірів продавцю, у другому – покупець і продавець одружуються через міксер. Хто б міг подумати, що на OLX так серйозно ставляться до угод.

Gonzo

Агенство Grape перетворило назву снеків Gonzo в слоган і ідею для роликів. Судячи з нової реклами, продукт настільки вштирює, що викликає самі дикі “гоооооон-зо” галюцинації. Вийшло весело і по-молодіжному – швидше за все при повторному перегляді ЦА кривитися не стане, а у самого слогана є всі шанси на крилатість, якщо, звичайно, тему вдасться розвинути.

Reebok

На цьому дивацтва не закінчуються. Спортивний бренд Reebok в своєму новому відео перетворює співачку Карді Бі в інопланетного монстра в стилі фільмів “Людей в чорному”. У всякому разі те, що відбувається у відео,нагадує саме про цю франшизу: у актриси розв’язується шнурок і щоб його зав’язати, її нігті надприродно подовжуються. Тепер ми знаємо, що відбувається за закритими дверима салонів краси.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=56&v=K-PSNspNQms

Budweiser

Важко сказати, чому в пивному бренді Budweiser вирішили, що рок-версія похоронного маршу – це круто. Але що є, то є. У компанії згадали гучне висловлювання легендарного басиста групи Kiss Джина Сіммонса, який в 2014 році заявив, що рок-н-рол помер. Щоб довести зворотне, Budweiser запросив у свій кампейн гітариста групи Sepultura Андреаса Кіссера і той запалив разом з іншими музикантами знаменитий марш Шопена по-новому. Акцію підготували спеціально до Міжнародного дня рок-н-ролу, який щорічно проходить 13 липня.

https://vimeo.com/347798932

Читайте також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Епіцентр К, New Balance, Samsung, Amazon і Lady Gaga


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку