Реклама тижня: Ford, Pepsi, Hennessy XO і Джон Сіна
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Pepsi і футбол, сміттєві пакети Hefty і реслінг, а також новий візуальний шедевр Рідлі Скотта і фуд-порно.
Pepsi
Двоє спортсменів-суперзірок Ліонель Мессі і Мохаммед Салах влаштували змагання за останню баночку освіжаючого Pepsi на заправці. Таким чином компанія віддала честь багаторічному партнерству з Лігою чемпіонів УЄФА.
https://www.youtube.com/watch?v=amCrVXO6itQ
Kondomeriet
Норвезький секс-шоп Kondomeriet розповів про найпікантніше за допомогою десертів. Враховуючи, що Норвегія – вкрай сувора країна до реклами з еротичним змістом, а візуальні конструкції ролика здатні викликати апетит навіть у противників обжерливості, – рітейлер створив прямо-таки рекламний шедевр. Вітчизняним інтим-бутікам є чому повчитися у норвезьких колег. У всякому разі, як за допомогою реклами заявити і собі, і щоб це було дійсно смачно.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=37&v=pWepVLHpxnI
Hennessy XO
Ще більш прекрасний візуальний ряд розробив американський режисер Рідлі Скотт для реклами Hennessy XO. Він створив сім чудових сюрреалістичних світів для кожної з семи смакових ноток коньяку. Над комп’ютерною графікою працювала компанія Moving Picture Company. Ну ось що Скотту заважало зробити те ж саме з двома останніми фільмами з всесвіту “Чужих”?
Ford
Компанія Ford розробила прототип ліжка для людей, які не люблять обнімашки ночами. Варто партнеру у сні присунутися на чужу половину, як закріплена під матрацом стрічка зрушить сплячих так, щоб вони знову опинилися на своїх місцях. Як на новинку відреагують домашні вихованці – бренд не пояснив. Поки все виглядає забавно, але незрозуміло кому воно треба.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=58&v=yfSYjbODGUc
Hefty
Хто сказав, що сміттєві пакети не можуть бути міцними і чарівними, як спортивна зірка, і рекламуватися по ТБ? Американський рестлер Джон Сіна став обличчям бренду кульків Hefty. Три представлених ролика демонструють через біцепс і усмішку реслера переваги цих кульків – мовляв такі здоровенні, надміцні і привабливі. В якості сюжетної зав’язки показують жінок, які починають ігнорувати своїх чоловіків при вигляді милашки Сіни – як тут встоїш перед чемпіоном.
RDBExpo – 2019
Асоціація рітейлерів України запустила серію анти-роликів, у яких власники і топ-менеджмент українських компаній рітейлу та девелопменту з “покер фейсом”, але в жартівливій формі, закликають не приходити на Третю міжнародну спеціалізовану виставку індустрії Retail & Development Business Expo – 2019. Принаймні тих, кому не цікавий розвиток їхнього бізнесу. В цілому ж, як заявляють організатори (тобто – ми), захід має стати щонайменше грандіозним і ефектним. Подія відбудеться 28-29 березня в Києві в НСК Олімпійський.
Читайте також наш попередній огляд –