Реклама тижня: Ford, Pepsi, Hennessy XO і Джон Сіна

Реклама тижня: Ford, Pepsi, Hennessy XO і Джон Сіна

17.02.2019 09:00
  541
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі. 

Цей текст доступний також російською мовою

Pepsi і футбол, сміттєві пакети Hefty і реслінг, а також новий візуальний шедевр Рідлі Скотта і фуд-порно.

Pepsi

Двоє спортсменів-суперзірок Ліонель Мессі і Мохаммед Салах влаштували змагання за останню баночку освіжаючого Pepsi на заправці. Таким чином компанія віддала честь багаторічному партнерству з Лігою чемпіонів УЄФА.

https://www.youtube.com/watch?v=amCrVXO6itQ

Kondomeriet

Норвезький секс-шоп Kondomeriet розповів про найпікантніше за допомогою десертів. Враховуючи, що Норвегія – вкрай сувора країна до реклами з еротичним змістом, а візуальні конструкції ролика здатні викликати апетит навіть у противників обжерливості, – рітейлер створив прямо-таки рекламний шедевр. Вітчизняним інтим-бутікам є чому повчитися у норвезьких колег. У всякому разі, як за допомогою реклами заявити і собі, і щоб це було дійсно смачно.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=37&v=pWepVLHpxnI

Hennessy XO

Ще більш прекрасний візуальний ряд розробив американський режисер Рідлі Скотт для реклами Hennessy XO. Він створив сім чудових сюрреалістичних світів для кожної з семи смакових ноток коньяку. Над комп’ютерною графікою працювала компанія Moving Picture Company. Ну ось що Скотту заважало зробити те ж саме з двома останніми фільмами з всесвіту “Чужих”?

Ford

Компанія Ford розробила прототип ліжка для людей, які не люблять обнімашки ночами. Варто партнеру у сні присунутися на чужу половину, як закріплена під матрацом стрічка зрушить сплячих так, щоб вони знову опинилися на своїх місцях. Як на новинку відреагують домашні вихованці – бренд не пояснив. Поки все виглядає забавно, але незрозуміло кому воно треба.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=58&v=yfSYjbODGUc

Hefty

Хто сказав, що сміттєві пакети не можуть бути міцними і чарівними, як спортивна зірка, і рекламуватися по ТБ? Американський рестлер Джон Сіна став обличчям бренду кульків Hefty. Три представлених ролика демонструють через біцепс і усмішку реслера переваги цих кульків – мовляв такі здоровенні, надміцні і привабливі. В якості сюжетної зав’язки показують жінок, які починають ігнорувати своїх чоловіків при вигляді милашки Сіни – як тут встоїш перед чемпіоном.

RDBExpo – 2019

Асоціація рітейлерів України запустила серію анти-роликів, у яких власники і топ-менеджмент українських компаній рітейлу та девелопменту з “покер фейсом”, але в жартівливій формі, закликають не приходити на Третю міжнародну спеціалізовану виставку індустрії Retail & Development Business Expo – 2019. Принаймні тих, кому не цікавий розвиток їхнього бізнесу. В цілому ж, як заявляють організатори (тобто – ми), захід має стати щонайменше грандіозним і ефектним. Подія відбудеться 28-29 березня в Києві в НСК Олімпійський.

Читайте також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Rozetka, Diesel, Nike, Bud і Гра престолів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  39
Усі новини ринку