Реклама тижня: Фокстрот, Burger King, Volvo і піраміда з вантажівок

Реклама тижня: Фокстрот, Burger King, Volvo і піраміда з вантажівок

01.03.2020 09:00
  793
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Фокстрот

Фокстрот продовжує тему “колишніх”, цього разу з орієнтацією на типові березневі пристрасті за подарунками. Головне питання, яке цікавить рітейлера – тип подарунка, який можна зробити своїй пасії: щось корисне або “як її колишні”. У виборі презенту пропонують звернутися до топ-10 продажів Фокстрот, в якому серед фаворитів приставки Sony PlayStation, електронний годинник, фітнес-браслети і бездротові гарнітури як альтернатива плюшевим ведмежатам і квітам.

Burger King

У Burger King відмовилися від штучних консервантів і показали рекламу з запліснявілим бургером. Таким чином в компанії намагаються відповідати запитам споживачів на більш натуральні продукти. Бургери без консервантів вже доступні в 400 закладах мережі в США. Коли бургери Burger King з’являться хоча б з консервантами в Україні – поки невідомо.

https://www.youtube.com/watch?v=oSDC4C3_16Y&feature=emb_logo

Volvo

Мало хто вміє так в пафос і епік, як її режисер Андреас Нільссон, і справа вже не в одному Ван-Дамму. Щоб представити свої новітні моделі вантажівок, компанія викотила на дорогу… піраміду з вантажівок. Цей монстр вагою в 58 тонн і 15 метрів у висоту промчав по нічному шосе в зливу, щоб продемонструвати витривалість і міць нових вантажівок бренду. Вийшов якийсь транспортний Біг-Мак. На вершині цієї хиткої конструкції прокотився особисто президент Volvo Trucks Роджер Ейм. І як би сексистськи це не звучало, так і напрошується: мужииик.

https://www.youtube.com/watch?v=0F2GrIuSgZ8

Ось тут можна подивитися, як це все знімалося:

Liquid Death

Не обов’язково показувати кришталево-чисті озера і гірські річки, щоб розповісти про чистоту і освіжаючий ефект води. Liquid Death, наприклад, традиційно звертається до демонічних тематик. Ось і в новій рекламі, в якій просувається тема переробки упаковки, показаний “ще той адок”. У жартівливому відео демони закликають людство припинити викидати пластик, так як він, заполоняючи пекло, руйнує його естетику. В якості альтернативи і за допомогою хештега #DeathToPlastic, демони пропонують використовувати алюміній. Його-то завжди можна переробити.

KFC

Про проблеми масштабніше задумалися в KFC. У компанії всерйоз стурбовані тим, що мізинцю приділяється вкрай мало уваги. Під цим ракурсом слоган мережі  “так смачно, що пальчики оближеш” набуває нових барв.

Читайте також

Реклама тижня: EVA, Фокстрот, Coca-Cola, Bvlgari і Зендая


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  2151
Усі новини ринку