Реклама тижня: Фокстрот, Burger King, Volvo і піраміда з вантажівок
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Фокстрот
Фокстрот продовжує тему “колишніх”, цього разу з орієнтацією на типові березневі пристрасті за подарунками. Головне питання, яке цікавить рітейлера – тип подарунка, який можна зробити своїй пасії: щось корисне або “як її колишні”. У виборі презенту пропонують звернутися до топ-10 продажів Фокстрот, в якому серед фаворитів приставки Sony PlayStation, електронний годинник, фітнес-браслети і бездротові гарнітури як альтернатива плюшевим ведмежатам і квітам.
Burger King
У Burger King відмовилися від штучних консервантів і показали рекламу з запліснявілим бургером. Таким чином в компанії намагаються відповідати запитам споживачів на більш натуральні продукти. Бургери без консервантів вже доступні в 400 закладах мережі в США. Коли бургери Burger King з’являться хоча б з консервантами в Україні – поки невідомо.
Volvo
Мало хто вміє так в пафос і епік, як її режисер Андреас Нільссон, і справа вже не в одному Ван-Дамму. Щоб представити свої новітні моделі вантажівок, компанія викотила на дорогу… піраміду з вантажівок. Цей монстр вагою в 58 тонн і 15 метрів у висоту промчав по нічному шосе в зливу, щоб продемонструвати витривалість і міць нових вантажівок бренду. Вийшов якийсь транспортний Біг-Мак. На вершині цієї хиткої конструкції прокотився особисто президент Volvo Trucks Роджер Ейм. І як би сексистськи це не звучало, так і напрошується: мужииик.
Ось тут можна подивитися, як це все знімалося:
Liquid Death
Не обов’язково показувати кришталево-чисті озера і гірські річки, щоб розповісти про чистоту і освіжаючий ефект води. Liquid Death, наприклад, традиційно звертається до демонічних тематик. Ось і в новій рекламі, в якій просувається тема переробки упаковки, показаний “ще той адок”. У жартівливому відео демони закликають людство припинити викидати пластик, так як він, заполоняючи пекло, руйнує його естетику. В якості альтернативи і за допомогою хештега #DeathToPlastic, демони пропонують використовувати алюміній. Його-то завжди можна переробити.
KFC
Про проблеми масштабніше задумалися в KFC. У компанії всерйоз стурбовані тим, що мізинцю приділяється вкрай мало уваги. Під цим ракурсом слоган мережі “так смачно, що пальчики оближеш” набуває нових барв.
Читайте також