Реклама тижня: Comfy, Kachorovska, Люксоптика, ЦУМ і Аліна Паш
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Kachorovska
Український бренд взуття Kachorovska представив ролик-маніфест про сучасних українок. Героїнями рекламної кампанії стали Наталія Микольська, Патрісія Шморгун-Гаврилишин, засновниця Фонду сім’ї Богдана Гаврилишина, дизайнер Катя Сільченко та засновниця бренду Аліна Качоровська. Розробила кампанію незалежний кріейтор, в минулому старший копірайтер Banda Agency, Аня Гончарова. Над роликом працювала продакшн-студія tvlab.
Comfy
Мережа COMFY запустила весняну рекламну кампанію “Коли Муляє — Купи!”. Серія відео розповідає про “мулі” – маленькі проблеми, які дратують і заважають сповна насолоджуватися життям і радісними подіями. Кампанія закликає звільнитися від дратівливих дрібниць. “Коли Муляє — Купи!” , тому що життя без “муль” набагато краще.
Люксоптика
Мережа оптик Люксоптика пропонує побачити нове у свіжій рекламній кампанії. Згідно з сюжетом відео, коли ти один сумуєш в лісі, щось цікаве починаються лише в момент, коли одягаєш окуляри. Раптовий лис, як бонус.
ЦУМ Київ
Столичний ЦУМ запустив рекламну кампанію нового сезону. Натхненням для сюжету стала єдність людини з навколишнім світом. На знімках українського фотографа Віталіка Мельникова моделі позують на тлі морських пейзажів і безлюдного пляжу, який готується до відкриття курортного сезону.
Торчин
Торчин створили комунікацію для приправу “10 овочів”, в якій з’єднали інгредієнти “репчика” з супчиком. Обличчям кампанії стала українська реперка Аліна Паш, яка в оточенні друзів варить суп і читає про це реп. Заварив всю цю кашу про” 10 овочів” McCann Kyiv.
Смотрите также наш предыдущий обзор
Реклама недели: Фокстрот, Burger King, Volvo и пирамида из грузовиков