Реклама тижня: Yves Saint Laurent, Budweiser, Comfy, Шарліз Терон і “фрістайла”
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Comfy
У минулому році Comfy разом з Banda декомунізували 8 березня, в цьому – вирішили піти ще далі і наступити на усталені патріархальні цінності українського суспільства. Обережно! Під час перегляду нової реклами Comfy може “підгорати” у людей з традиційними сімейними цінностями. В цілому все в рамках трендів – емансипація, гендерна рівність, рольові ігри та фем-рух, але зі звичним “комфійним” треш-угаром – так щоб було що посварити.
Telenet Yugo
Олди тут? “Вакамакафон” повернувся. Через 20 років після появи на світло безсмертного хіта Freestyler групи Bomfunk mc’s, кліп отримав рімейк, ставши рекламою бельгійського оператора мобільного зв’язку Telenet Yugo. Точно так, як і в оригіналі, в ролику по черзі з’являються учасники фінського колективу. Ключова відмінність від класики – головним героєм стала дівчина. 800 000 переглядів на Youtube тільки за перші чотири дні в мережі як подяка розчулених фанатів.
https://www.youtube.com/watch?v=U843Uema_Lg
Також нагадаємо, як виглядав оригінал:
Yves Saint Laurent
Лідер американської групи Maroon 5 Адам Левін став амбасадором парфуму Yves Saint Laurent Beautе. У ролику співак, як “справжній самець”, домінує: мчить на крутому автомобілі, барабанить на ударних, демонструє свої наколки і щетину, а в кінці епічно виходить до своїх шанувальників. Концепція оновленого аромату YSL Beauté свідчить, що не важливо чого ти домігся – ніколи не зупиняйся на досягнутому.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=uYNm5yccWfo
Budweiser
На противагу Левіну і Laurent, Budweiser представив своє бачення, хто і як повинен домінувати. В останніх своїх фільмах тендітна і витончена Шарліз Терон тільки й робила, що переможно перемагала чоловіків (Форсаж, Божевільний Макс, Атомна Блондинка). У новій рекламі Budweiser вона продовжує слідувати тренду – то в більярд розгублених бороданів обіграє, то в дарст всіх перекидає, то в арм-реслінгу здорованя покладе. А все тому, що келих в руці – ось воно яке виявляється джерело великої сили і вправності.
https://www.youtube.com/watch?v=8W2ZzoRRmns
Cafe Grand’Mere
І про інші жіночі подвиги в рамках популярної в світі протидії сексизму. Французький кавовий бренд Cafe Grand’Mere змонтував напів-документальну оду жінкам-першопрохідцям, які і в пожежники, і з парашутом, і на мотогонках – по різному відзначилися. Сьогодні ж це милі жіночки трохи старше середніх років. Ролик став скоріше соціальним і до кави відношення не має. Натівочка, так би мовити.
RDBExpo — 2019
Тим часом Асоціація рітейлерів України продовжує публікацію своєї серії анти-роликів, у яких власники і топ-менеджмент українських компаній рітейлу та девелопменту з «покер фейсом», але в жартівливій формі, закликають не приходити на Третю міжнародну спеціалізовану виставку індустрії Retail & Development Business Expo – 2019. Принаймні тих, кому нецікавий розвиток їхнього бізнесу. В цілому ж, як заявляють організатори, захід має стати щонайменше грандіозним і ефектним. Подія відбудеться 28-29 березня в Києві в НСК Олімпійський.
Дивіться також наш попередній огляд –