
У Дніпрі відкрився магазин Територія мінімальних цін


Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
У новому огляді: гіперболізми від Comfy, гейміфікація від Алло, лінія одягу від McDonald’s, гламурний реп для українських школярів від Yes та карпатський кефір від ТМ “Галичина”.
Ніде люди себе не відчувають настільки особливими і безкарними, як в інтернеті. Щоб підкреслити крутість своїх гаджетів, Comfy випустила серію роликів, де порівнює свої девайси з віртуальним альтер-его типового користувача, само собою, за допомогою гіперболізованих персонажів. «Гаджети такі ж круті, як ти. В інтернеті» — основний слоган рекламної кампанії.
В Алло показали, як студентам і школярам можна “апгрейднутись” перед початком навчального року. Імітуючи гру Fortnite, геймер біжить по вулиці з прокачаним гаджетом в руках, по дорозі роблячи level-up усім “гравцям”, хто зустрінеться. Якщо в попередніх кампаніях герої Алло потребували в чарівному “тиць”, щоб боротися з шумом, спекою та іншою битовухою, то в новій – вони вже самі прокачують реальність, розмиваючи її межі з віртуальним.
Щоб прорекламувати макнагетси, McDonald’s представив фейкову лінійку власного одягу. Концепція розрахована на покоління Z і навіть отримала власну назву Schnuggs. І хоча ідея ролика переважає над його змістом, поєднання авангардної моди з фастфудом виглядає привабливо.
Потрібно бути маркетологом дуууже старої закалки, щоб робити рекламу для школярів з традиційними сюсі-пусі, потрфельчик в школу з мі-мі-мі. Таке можуть ще по телевізору показати, не випускаючи в мережу, але часи-то інші і ЦА зовсім не там. Ось бренд шкільних рюкзаків Yes і пішов іншим шляхом, зробивши начинку для ролика з гламурного репа, шкільних понтів і K-pop відеоряду. Благо в помічниках Banda, які явно надихалися, поскролюючі в перервах між креативом стрічку підліткової соцмережі Tik Tok. Півмільйона переглядів на Youtube і захоплені коментарі школярів, як доказ, що реклама працює.
Нова баночка для кефіру в «кишеньковому форматі або #чисточорниця смак – ТМ «Галичина» не упускають можливості скласти новий хіп-хоп речитатив на етно-мотив, щоб укласти його на відеоряд з карпатськими краєвидами. Єдине, що викликає засмучення у всіх цих креативів – їх довжина до 16 секунд, яка не дозволяє ні за мотив встигнути вхопитися, ні за картинку. Даєш розширену історію з повноцінним треком для цінителів?
Дивіться також наш попередній огляд
Реклама тижня: Планета кіно, Finch, Samsung і Анджеліна Джолі