Реклама тижня: Comfy, Фокстрот, SOVA і Соковинка
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Comfy
Comfy обзавелися новою колекцією креативів. У серії відео, що стали спонсорською комунікацією для шоу “Голос Діти”, дітвора займається розспівуванням перед виступом. Нюанс полягає в тому, що роблять це вони в магазині Comfy. Проект розроблявся спільно з I am IDEA і 120seconds.
Головним героєм ще одної активності рітейлера став особисто керівник відділу digital і бренд-маркетингу Comfy Саша Жиляєв. Перша серія мелодраматичного серіалу “Любов без переплат” – відсилання до безсмертної “Санта Барбари”. Сценарій про побачення з Анжелікою підготував беззмінний рекламний партнер компанії – агенство Banda. Фанати завмерли в очікуванні, що ж буде в наступних серіях.
Фокстрот
Тим часом в іншій мережі техніки та електроніки Фокстрот задумалися про те, що людина без кондиціонера може втрачати до 700 грам води щодня. Обіграли це тим, що знемагаюча від спеки дівчина просто йде з кадру. Вирушила вона оновлювати техніку або просто до сусідки за сіллю – історія замовчує. Рітейлер закликає оновлювати в будинку техніку.
Optimeal
Бренд преміального корму для котів оголосив війну котячому корму з куркою. “Курка-ні! М’ясний Optimeal – так!”- наголошує ролик агентства Grape. У компанії підкреслюють, що велика частина кормів, які продаються в Україні, зроблені на основі курки. Але ж коти і собаки теж люди хочуть деякого розмаїття в раціоні. У всякому разі зухвалий котєйка з відео точно.
SOVA
Ювелірний бренд SOVA представив промо до нової колекції прикрас Savanna. У короткому відео модель позує на тлі барханів, демонструючи набір з сережок і кільця. Автори колекції надихалися анімалістичними принтами і африканськими ландшафтами: візерунки на прикрасах нагадують чи то смуги на тілі зебри, чи то плутанину звірячих стежок. У всякому разі так пояснюють в самій компанії.
Соковинка
Бренд солодкої газованої води Соковинка від “Карпатські мінеральні води” представив світу свого героя. Ним став дивакуватий дилер в шкіряному плащі, який пропонує на вибір 24 пляшки Соковинки і закликає несамовито денсити під цей самий бренд-біт “Пшш, тільки тсс”.
Читайте також