Реклама тижня: Comfy, Фокстрот, SOVA і Соковинка

Реклама тижня: Comfy, Фокстрот, SOVA і Соковинка

09.06.2019 09:00
  609
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Comfy

Comfy обзавелися новою колекцією креативів. У серії відео, що стали спонсорською комунікацією для шоу “Голос Діти”, дітвора займається розспівуванням перед виступом. Нюанс полягає в тому, що роблять це вони в магазині Comfy. Проект розроблявся спільно з I am IDEA і 120seconds.

Головним героєм ще одної активності рітейлера став особисто керівник відділу digital і бренд-маркетингу Comfy Саша Жиляєв. Перша серія мелодраматичного серіалу “Любов без переплат” – відсилання до безсмертної “Санта Барбари”. Сценарій про побачення з Анжелікою підготував беззмінний рекламний партнер компанії – агенство Banda. Фанати завмерли в очікуванні, що ж буде в наступних серіях.

Фокстрот

Тим часом в іншій мережі техніки та електроніки Фокстрот задумалися про те, що людина без кондиціонера може втрачати до 700 грам води щодня. Обіграли це тим, що знемагаюча від спеки дівчина просто йде з кадру. Вирушила вона оновлювати техніку або просто до сусідки за сіллю – історія замовчує. Рітейлер закликає оновлювати в будинку техніку.

Optimeal

Бренд преміального корму для котів оголосив війну котячому корму з куркою. “Курка-ні! М’ясний Optimeal – так!”- наголошує ролик агентства Grape. У компанії підкреслюють, що велика частина кормів, які продаються в Україні, зроблені на основі курки. Але ж коти і собаки теж люди хочуть деякого розмаїття в раціоні. У всякому разі зухвалий котєйка з відео точно.

SOVA

Ювелірний бренд SOVA представив промо до нової колекції прикрас Savanna. У короткому відео модель позує на тлі барханів, демонструючи набір з сережок і кільця. Автори колекції надихалися анімалістичними принтами і африканськими ландшафтами: візерунки на прикрасах нагадують чи то смуги на тілі зебри, чи то плутанину звірячих стежок. У всякому разі так пояснюють в самій компанії.

Соковинка

Бренд солодкої газованої води Соковинка від “Карпатські мінеральні води” представив світу свого героя. Ним став дивакуватий дилер в шкіряному плащі, який пропонує на вибір 24 пляшки Соковинки і закликає несамовито денсити під цей самий бренд-біт “Пшш, тільки тсс”.

Читайте також

Реклама тижня: Алло, Київстар, ISEI, adidas та котики


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  12
Усі новини ринку