Реклама тижня: Comfy, Blauri, Anti-Apple, Nescafé 3в1 и alyona alyona

Реклама тижня: Comfy, Blauri, Anti-Apple, Nescafé 3в1 и alyona alyona

12.01.2020 09:00
  557
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Comfy

Comfy взялися за Новий рік. З характерним бренду гумором мережа розповіла історії, знайомі кожному, але про які не прийнято говорити вголос. “Збувай, щоб збувалося” – говорить новорічна рекламна кампанія, розроблена спільно з креативним агентством Banda. Образа почуттів свідків різдвяних чудес – дійсно щось нове і тому ще більш душевне й іронічне.

Blauri

Рідко коли власник рітейлу стає амбасадором свого ж бренду. Засновниця мережі Blauri Олена Чорна – виняток. І схоже, що реклама догляду за тілом від Mokosh – тільки перший крок у формуванні оновленого іміджу торгової мережі, що пропонує натуральну та органічну косметику. Тема нової кампанії Blauri – єднання жінки і природи, краси і здоров’я, внутрішньої гармонії і навколишнього світу, ось це усе.

Nescafé

Здавалося б, що спільного у Nescafé 3в1, реп-виконавиці alyona alyona і Карпат? Питання це вирішується одним ударом сокири на 2 хвилині 41 секунді нового кліпу, знятого Оленою Савраненко спільно з групою Kalush. За словами представників виробника кавового напою, увагу молодої аудиторії сьогодні привертають цікаві ідеї, яскраві символи і вражаючий контент, от і виникла ідея подібної нативної інтеграції в контент музикантів.

Instagram і ще 18 брендів

Ще більш несподівана колаборація трапилася у Instagram і Celine Dion. У центрі уваги ролика – можливості Instagram Shopping, які дозволяють купувати товари, не залишаючи Instagram. Творцям вдалося вмістити у відео 18 брендів, які вже використовують платформу, серед яких Marc Jacobs, Michael Kors, adidas та інші. Раптовий креатив влаштували під знаменитий хіт співачки 1996 року “it’s All Coming Back to Me Now”.

Anti-Apple

Наприкінці грудня в мережі з’явився ролик-антиреклама компанії Apple, в якому автори висміюють цинічне ставлення керівництва компанії до політичних конфліктів і їх готовність йти назустріч диктаторам заради прибутку. Зокрема – демонструвати окупований Крим, як частину Росії. Відеоряд ролика імітує типову рекламу бренду з тією відмінністю, що між кадрами зі щасливими людьми є перебивки зі сценами насильства під час акцій протестів. “Порушення прав людини? Військова агресія проти іншої держави? Нам плювати! Єдине, що нас цікавить – гроші”, – пояснили свій меседж творці ролики.

Читайте також

Реклама тижня: Rozetka, Hugo Boss, ЦУМ, Burger King і спойлери до Star Wars


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку