Реклама тижня: EVA, Алло, Diesel, Coca-Cola і зомбі

Реклама тижня: EVA, Алло, Diesel, Coca-Cola і зомбі

06.10.2019 09:00
  518
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

“Жосткий зниждець” від Алло, “Мені казково” від EVA, одяг із пластику від Coca-Cola і Diesel та інша реклама цього тижня.

Алло

Алло з агентством Tabasco влаштувало в новій рекламі “жосткий зниждець”. За сюжетом телеведуча, чинячи опір епічній негоді, повідомляє глядачам гарячу новину про знижки. Поки одні персонажі страждають від урагану на вулиці, інші влаштували всередині магазину Алло драматичне побоїще за товар, більше схоже на акт кіношного мародерства в переддень кінця світу. Знижки по-українськи вони такі.

EVA

Рітейлер року в Drogerie – Лінія магазинів EVA – залучила до рекламної кампанії СТМ GlamBee українську співачку TARABAROVA. Натхненням для кампанії, розробленої MOZGI Ideas, стала одна з останніх пісень «Мені казково». Правда в самих роликах співачка не співає, а лише вимовляє ці слова. Обсяг інвестицій в комунікацію бренду GlamBee з початку 2019 склав 5,5 млн грн.

Diesel x Coca-Cola

Diesel і Coca-Cola об’єднали зусилля, щоб створити спільну капсульну колекцію одягу. “Фішкою” лінійки (Re)Collection стало те, що вона виготовлена з перероблених пластикових пляшок і бавовни. Колекція включає 12 предметів всесезонного одягу, в тому числі шапки і чоловічі плавки. Придбати такі наряди можна буде тільки онлайн.

Hornbach

Ніщо так не розчулює, як істинний прояв любові – а якщо ще під проливним дощем та під ніжний сонет французькою мовою…. і не важливо, якщо всі ці почуття до пилки. Адже кожен має право любити і бути любимим. Принаймні німецький DIY-рітейлер Hornbach вважає саме так. В кінці молодятам всі аплодують.

Lemon & Paeroa

Зомбі-апокаліпсису не обов’язково бути моторошним. Принаймні якщо в нього додати солодку безалкоголку Lemon & Paeroa. Двох зомбі від невеликого ковтка напою настільки вштирило, що вони замість безмовного бродіння по “випаленій землі” у пошуках людей, починають всіляко розважатися: грати в камінь-ножиці-папір, в автомати, купатися в морі і навіть влаштовують бій подушками. Який ефект безалкоголка справляє на “живих” – історія замовчує.

Читайте також наш попередній огляд

Реклама недели: Roshen, Bacardi, robota.ua и Alyona Alyona


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку