Реклама недели: Алло, Eldorado, Киевстар, Coca-Cola Energy и Мартин Скорсезе
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Алло
В Алло випустили чергову серію роликів про смарт-Алло техніку. Нові епізоди об’єднані слоганом “Любов з першого тиця”. Замість традиційного для лютого Святого Валентина рітейлер об’єднує серця чарівним помахом тица Святого ВаленТИЦЯ і пропонує свій варіант проявляти любов до ближнього – тицяти. Тиць-тиць.
https://www.youtube.com/watch?v=UTagjzIHCAQ&feature=youtu.be
Eldorado
Все по любові і в Eldorado. Тільки тут абсолютно без стьобу пропонується за допомогою нових гаджетів покращувати ЙОМУ пам’ять на важливі дати, а ЇЙ – робити футбол улюбленим серіалом. Тобто подарунки на “валентина” – то саме собою, але не забувай і про свій інтерес.
Киевстар
Вєрка Сердючка показала всім “дракона мать”. У новій рекламі Київстар перший український комедіант-трансвестит командує військами і вичитує дракона на зйомках, які дуже нагадують черговий сезон “Гри престолів”. Реклама присвячена перегляду стрімінгових відео без списання мегабайтів. І спритно ж вийшло: поки Київстар однією рукою запускав кампанію про “Безлім Відео”, іншою – без попередження частини абонентів підвищував тарифи. А ще дракона шкода.
Coca-Cola
Режисер “Ірландця” і ще дюжини фільмів, що вже стали класикою, Мартін Скорцезе раптово став героєм енергетика від Coca-Cola. Компанію йому склав комедійний актор Джона Хілл. Поки культовий режисер чекає друга на вечірці, той не поспішаючи збирається і навіщось заходить ще в магазин за Coca-Cola Energy. Але бути може просто в американських клубах енергетики заборонені? Піди розбери. А ще цікаво: стоп-кадр з телефоном Apple в руці – збіг?
Diesel
Нелегко акторам розігрувати драму на тлі хромакея. Ось і у героя нової реклами Diesel не все складається на зйомках, поки він не повертається до себе в трейлер і не одягає свій звичний джинсовий одяг самі здогадайтеся якого бренду. І лише тоді все успішно складається. У сенсі не драма, а ефектний зліт до небес. Вобщем дивно все це.
Читайте также
Реклама тижня: Multiplex, Pepsi, Miu Miu, Audi і Мейсі Вільямс