Реклама тижня: Планета кіно, Finch, Samsung і Анджеліна Джолі

Реклама тижня: Планета кіно, Finch, Samsung і Анджеліна Джолі

11.08.2019 09:00
  667
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Планета Кіно

До конференцій з негласною назвою “велика креативна дурня” потрібно підходити відповідально. Саме так, ймовірно, вирішили креативщики мережі кінотеатрів Планета Кіно і створили в рамках конференції “Некактус” відповідну фото-зону: 299 літрів попкорну у ванні, 2 божевільних єдинороги, “конькорн” та інший епатаж. Всю організацію запхали в стильний ролик, надихаючий чистим потоком нескінченного креативу. Той випадок, коли мало заявити про себе відкриттям у столиці кінотеатру з найбільшим екраном IMAX і влаштовуєш ще більше “це щось”.

Finch

Мабуть, ніщо так не надихає дизайнерів, як можливість побачити свій знаковий наряд на загальновизнаній знаменитості. А коли це ще й не чергова червона доріжка, а кліп, який точно побачать мільйони – і зовсім “кавайненько”, можна “флексити”. Благо є соцмережі, щоб в задоволення похайпувати хоча б перед фан-клубом бренду. Якщо ж відкинути сленг та інші розглядання “хто і навіщо”, то це хороша історія, коли артист рівня Юлії Саніної в одязі made in Ukraine просто тому, що це круто, а не тому що вишиванка. Зростає покоління брендів, яким не потрібно нічого доводити.

Лайка

В полку шаленої реклами морозива поповнення. Лайка стала амбасадором реклами морозива “Лайка” і закликає… ставити лайки. Чи заслуговує лайка свого лайка – питання дискусійне, особливо коли вся увага глядача займає буркітливий іграшковий кіт. Дивацтва цього літа навколо всіляких Ice Cream тривають.

Guerlain

Пейзажі Камбоджі, шовкові простирадла та татуйована спина чуттєвої Анджеліни Джолі – Guerlain точно знав, як створити магію для реклами свого нового парфуму Mon Guerlain Intense. Втім тут багато в чому заслуга оператора – все-таки у Еммануеля Любецьки в скарбничці три премії «Оскар». Майже 1,5 млн переглядів за тиждень на Youtube – найкраще підтвердження його таланту.

Samsung

Приходиш в музей, а картини, на яку прийшов, немає. Саме таку ситуацію відтворив у своєму новому відео Samsung. Тільки в цій історії полотна зникають з рам прямо перед цінителями мистецтва. Так корейці вирішили розповісти про режим «Картина» в дисплеях Samsung QLED, які можна переглядати навіть при вимкненому телевізорі.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=55&v=4JhAyzLt-ok

*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU

Дивіться також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Епіцентр, GAP, Starbucks, AXE і Martin Garrix


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  49
Усі новини ринку