Реклама тижня: Планета кіно, Finch, Samsung і Анджеліна Джолі
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Планета Кіно
До конференцій з негласною назвою “велика креативна дурня” потрібно підходити відповідально. Саме так, ймовірно, вирішили креативщики мережі кінотеатрів Планета Кіно і створили в рамках конференції “Некактус” відповідну фото-зону: 299 літрів попкорну у ванні, 2 божевільних єдинороги, “конькорн” та інший епатаж. Всю організацію запхали в стильний ролик, надихаючий чистим потоком нескінченного креативу. Той випадок, коли мало заявити про себе відкриттям у столиці кінотеатру з найбільшим екраном IMAX і влаштовуєш ще більше “це щось”.
Finch
Мабуть, ніщо так не надихає дизайнерів, як можливість побачити свій знаковий наряд на загальновизнаній знаменитості. А коли це ще й не чергова червона доріжка, а кліп, який точно побачать мільйони – і зовсім “кавайненько”, можна “флексити”. Благо є соцмережі, щоб в задоволення похайпувати хоча б перед фан-клубом бренду. Якщо ж відкинути сленг та інші розглядання “хто і навіщо”, то це хороша історія, коли артист рівня Юлії Саніної в одязі made in Ukraine просто тому, що це круто, а не тому що вишиванка. Зростає покоління брендів, яким не потрібно нічого доводити.
Лайка
В полку шаленої реклами морозива поповнення. Лайка стала амбасадором реклами морозива “Лайка” і закликає… ставити лайки. Чи заслуговує лайка свого лайка – питання дискусійне, особливо коли вся увага глядача займає буркітливий іграшковий кіт. Дивацтва цього літа навколо всіляких Ice Cream тривають.
Guerlain
Пейзажі Камбоджі, шовкові простирадла та татуйована спина чуттєвої Анджеліни Джолі – Guerlain точно знав, як створити магію для реклами свого нового парфуму Mon Guerlain Intense. Втім тут багато в чому заслуга оператора – все-таки у Еммануеля Любецьки в скарбничці три премії «Оскар». Майже 1,5 млн переглядів за тиждень на Youtube – найкраще підтвердження його таланту.
Samsung
Приходиш в музей, а картини, на яку прийшов, немає. Саме таку ситуацію відтворив у своєму новому відео Samsung. Тільки в цій історії полотна зникають з рам прямо перед цінителями мистецтва. Так корейці вирішили розповісти про режим «Картина» в дисплеях Samsung QLED, які можна переглядати навіть при вимкненому телевізорі.
*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU
Дивіться також наш попередній огляд –
Реклама тижня: Епіцентр, GAP, Starbucks, AXE і Martin Garrix