Реклама тижня: Cadillac, Coca-Cola, AXE, «Чоткий Паца» і Кріштіану Роналду

Реклама тижня: Cadillac, Coca-Cola, AXE, «Чоткий Паца» і Кріштіану Роналду

25.08.2019 09:00
  663
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

AXE

Бренд АХЕ і український комедійний проект «Чоткий Паца» об’єдналися для випуску оригінальної пісні. Відеокліп крутиться навколо чарівного “пшику суперсвіжости” настільки, що поява пакету АТБ в кліпі групи MOZGI на тлі їх роботи може здатися епізодичним. Ось як буває, всього кілька пшиков, і ти вже пахнеш “успіхом”. Пшик, пшик.

Cadillac

Пафосна проходка крутих хлопців в слоу-мо – хто б ще так вишукано її зняв, крім режисерів фільму “Месники” братів Руссо. Втім самих супергероїв в рекламі нової моделі XT6 бренду Cadillac немає – на ексклюзивній основі героїв Marvel знімає в своїх роликах поки лише Audi. Власне весь цей сир-бор з пафосною проходкою тільки для того і знятий, щоб показати, як ноунейм-персонажі вміщуються в новий кросовер Cadillac.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=44&v=ogmFDXTXZJc

Voiz Waffle

Хто б міг подумати, що вафлі можуть стати тим продуктом, за який будуть готові вбивати. У всякому разі в шаленому тайському ролику щось таке і відбувається. Бренд вафель з шоколадом Voiz Waffle ще раз довів, що азіатська реклама може бути такою ж божевільною і жорстокою, як і їхні фільми. Але з іншого боку, нічого було заритися на чужу вафлю.

Shopee

Не менш шалену рекламу підготував ще один азіатський бренд – сінгапурська платформа для онлайн-шопінгу Shopee. Знятися в своєму божевіллі залучили навіть Кріштіану Роналду, блискучий гол якого трибуни раптом не помічають через розпродажів в додатку Shopee. В кінці всі танцюють під популярну в Азії «пісню акуленка» (Baby Shark). Намагатися раціоналізувати те, що відбувається в ролику не варто – небезпечно для когнітивної системи.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=22&v=caJ6kl4tPSs

Coca-Cola

Світовий опір поліетилену і пластику триває. Навесні поточного року компанія Coca-Cola пообіцяла почати виробляти до 70% пластикових пляшок з повністю переробленого пластику. Поки ініціатива почалася лише в Австралії. Чи можна очікувати щось подібне в Україні – історія замовчує.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=27&v=dHJjrBJRIrg

*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU

Дивіться також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Comfy, Алло, McDonald’s, Yes та ТМ “Галичина»


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку