Реклама тижня: Cadillac, Coca-Cola, AXE, «Чоткий Паца» і Кріштіану Роналду

Реклама тижня: Cadillac, Coca-Cola, AXE, «Чоткий Паца» і Кріштіану Роналду

25.08.2019 09:08
  2067
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

AXE

Бренд АХЕ і український комедійний проект «Чоткий Паца» об’єдналися для випуску оригінальної пісні. Відеокліп крутиться навколо чарівного “пшику суперсвіжости” настільки, що поява пакету АТБ в кліпі групи MOZGI на тлі їх роботи може здатися епізодичним. Ось як буває, всього кілька пшиков, і ти вже пахнеш “успіхом”. Пшик, пшик.

Cadillac

Пафосна проходка крутих хлопців в слоу-мо – хто б ще так вишукано її зняв, крім режисерів фільму “Месники” братів Руссо. Втім самих супергероїв в рекламі нової моделі XT6 бренду Cadillac немає – на ексклюзивній основі героїв Marvel знімає в своїх роликах поки лише Audi. Власне весь цей сир-бор з пафосною проходкою тільки для того і знятий, щоб показати, як ноунейм-персонажі вміщуються в новий кросовер Cadillac.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=44 (400)

Voiz Waffle

Хто б міг подумати, що вафлі можуть стати тим продуктом, за який будуть готові вбивати. У всякому разі в шаленому тайському ролику щось таке і відбувається. Бренд вафель з шоколадом Voiz Waffle ще раз довів, що азіатська реклама може бути такою ж божевільною і жорстокою, як і їхні фільми. Але з іншого боку, нічого було заритися на чужу вафлю.

Shopee

Не менш шалену рекламу підготував ще один азіатський бренд – сінгапурська платформа для онлайн-шопінгу Shopee. Знятися в своєму божевіллі залучили навіть Кріштіану Роналду, блискучий гол якого трибуни раптом не помічають через розпродажів в додатку Shopee. В кінці всі танцюють під популярну в Азії «пісню акуленка» (Baby Shark). Намагатися раціоналізувати те, що відбувається в ролику не варто – небезпечно для когнітивної системи.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=22 (400)

Coca-Cola

Світовий опір поліетилену і пластику триває. Навесні поточного року компанія Coca-Cola пообіцяла почати виробляти до 70% пластикових пляшок з повністю переробленого пластику. Поки ініціатива почалася лише в Австралії. Чи можна очікувати щось подібне в Україні – історія замовчує.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=27 (400)

*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU

Дивіться також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Comfy, Алло, McDonald’s, Yes та ТМ “Галичина»


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14