Реклама тижня: Епіцентр, GAP, Starbucks, AXE і Martin Garrix
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Епіцентр К
Епіцентр К випустив за тиждень відразу два нових рекламних відео. І хоча привід для кожного з них різний, дещо два 10-секундних ролика все-таки об’єднує. У них – танцюють всі! Якщо в першому школярі витанцьовують в кращих традиціях тінейджерських гьорлз і бойз-бендів в очікуванні 1 вересня, то в другому – вечірка до 16-річчя рітейлера вже по-серйозному. Забавно виглядає напис позаду чирлідерш “16 +” – примітне вікове обмеження до заклику “святкувати по-дорослому”.
GAP
Танцями зайнялися також в Gap, заявивши, що прагнуть “відсвяткувати різноманітність і зосередитися на спадщині бренду”. До свого 50-річчя в GAP вирішили випустити обмежену капсульну колекцію “Denim Through The Decades”, яка включає в себе різновиди джинсів з 70-х, 80-х і 90-х років ХХ століття, а також кілька варіантів денім з преміальної лінійки 1969 року. Таким чином Gap підкреслив, що бачить своє майбутнє, як бренда-лідера джинсової тканини для всіх поколінь.
Louis Philippe
Преміальний бренд чоловічого одягу Louis Philippe зняв класичний екшен про непереможного героя. Мета кампанії – продемонструвати стійкий до екстремальних умов костюм. Ніщо не може його пом’яти – ні сутичка з негідниками, ні холодне озеро, ні пробіжка лісом. Непереможний і негнучкий – і все це про костюм.
Starbucks
Один з найпопулярніших напоїв США в жарку погоду – нітро-кава. Але далеко не кожен споживач розуміє як її готують. Просвітницькою діяльністю вирішили зайнятися в Starbucks, запросивши в якості експерта знаменитого ведучого наукових передач Білла Ная. Секрет улюбленого американцями кави виявився не в додаванні льоду або охолодженні, вся справа – в насиченні напою азотом.
AXE
Хочеш отримати власний танцювальний хіт, звернися до професіонала. AXE влаштував колаборацію з Martin Garrix – тричі кращим ді-джеєм світу за версією журналу DJ Magazine. Компанія таким чином вирішила достукатися до покоління Z, яке зазвичай не дивиться рекламу або призвичаїлося швидко перемикати з реклами. Новий повноформатний кліп на пісню “These Are the Times” зібрав 3 млн перегляду на Youtube за два тижні. Рецепт хіта виявився збудований за класичною рекламною схемою AXE – робимо фірмовий пшик і гоу на зустріч пригодам.
Читайте також наш попередній огляд
Реклама тижня: Rozetka, Samsung, Old Spice, L’oreal, Jerry Heil і Морена Баккарін