Реклама тижня: Епіцентр, GAP, Starbucks, AXE і Martin Garrix

Реклама тижня: Епіцентр, GAP, Starbucks, AXE і Martin Garrix

04.08.2019 09:00
  800
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Епіцентр К

Епіцентр К випустив за тиждень відразу два нових рекламних відео. І хоча привід для кожного з них різний, дещо два 10-секундних ролика все-таки об’єднує. У них – танцюють всі! Якщо в першому школярі витанцьовують в кращих традиціях тінейджерських гьорлз і бойз-бендів в очікуванні 1 вересня, то в другому – вечірка до 16-річчя рітейлера вже по-серйозному. Забавно виглядає напис позаду чирлідерш “16 +” – примітне вікове обмеження до заклику “святкувати по-дорослому”.

GAP

Танцями зайнялися також в Gap, заявивши, що прагнуть “відсвяткувати різноманітність і зосередитися на спадщині бренду”. До свого 50-річчя в GAP вирішили випустити обмежену капсульну колекцію “Denim Through The Decades”, яка включає в себе різновиди джинсів з 70-х, 80-х і 90-х років ХХ століття, а також кілька варіантів денім з преміальної лінійки 1969 року. Таким чином Gap підкреслив, що бачить своє майбутнє, як бренда-лідера джинсової тканини для всіх поколінь.

Louis Philippe

Преміальний бренд чоловічого одягу Louis Philippe зняв класичний екшен про непереможного героя. Мета кампанії – продемонструвати стійкий до екстремальних умов костюм. Ніщо не може його пом’яти – ні сутичка з негідниками, ні холодне озеро, ні пробіжка лісом. Непереможний і негнучкий – і все це про костюм.

Starbucks

Один з найпопулярніших напоїв США в жарку погоду – нітро-кава. Але далеко не кожен споживач розуміє як її готують. Просвітницькою діяльністю вирішили зайнятися в Starbucks, запросивши в якості експерта знаменитого ведучого наукових передач Білла Ная. Секрет улюбленого американцями кави виявився не в додаванні льоду або охолодженні, вся справа – в насиченні напою азотом.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=32&v=5EP0wnBWHp8

AXE

Хочеш отримати власний танцювальний хіт, звернися до професіонала. AXE влаштував колаборацію з Martin Garrix – тричі кращим ді-джеєм світу за версією журналу DJ Magazine. Компанія таким чином вирішила достукатися до покоління Z, яке зазвичай не дивиться рекламу або призвичаїлося швидко перемикати з реклами. Новий повноформатний кліп на пісню “These Are the Times” зібрав 3 млн перегляду на Youtube за два тижні. Рецепт хіта виявився збудований за класичною рекламною схемою AXE – робимо фірмовий пшик і гоу на зустріч пригодам.

Читайте також наш попередній огляд

Реклама тижня: Rozetka, Samsung, Old Spice, L’oreal, Jerry Heil і Морена Баккарін


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1027
Усі новини ринку