Реклама тижня: Епіцентр К, McDonald’s, Nike і Еліна Світоліна

Реклама тижня: Епіцентр К, McDonald’s, Nike і Еліна Світоліна

07.07.2019 09:00
  519
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Епіцентр К

Епіцентр К закликав сили кріотехнологій на службу продажу холодильників. Рітейлер заманює потенційних покупців у свої центри техніки «ЦЕ ТЕ», що працюють у форматі «shop-in-shop», приємною прохолодою, яку багато хто шукає в липневу спеку. А потім виходять ситуації, як з двома дамочками з відео, які прийшли в Епіцентр за “вибором холоду” і трішки щось поплутали. А чому б і ні, IKEA он взагалі дозволяє спати на своїх диванах в магазинах.

Nike

24-річна українська тенісистка Еліна Світоліна стала героїнею нової кампанії спортивного одягу від Nike. В одному з роликів про жінок-спортсменок з різних країн світу восьма ракетка світу розповідає про свій шлях у великий теніс і про те, як надихалася прикладом Андре Агассі. У ролику Еліна Світоліна одягнена в нову форму Nike, в якій вона зараз виступає на Вімблдоні. Вперше обличчям бренду українка стала в 2016 році.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=atKfTsQih1E

McDonald’s

Сервіс доставки їжі додому McDelivery доставив їжу з McDonald’s у вісім фільмів різних жанрів. Кур’єр з’являється в найнесподіваніший момент спочатку у фільмі жахів, а потім у карате-бойовику, вестерні, фантастиці та інших кінострічках. Нагадаємо, в Україні доставка їжі додому McDelivery поки не працює – мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s співпрацює в цьому питанні з сервісом Glovo.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=63&v=lZhxx9PnEUE

APPS

Бренд сидрів APPS представив серію рекламних роликів у форматі бліц-інтерв’ю. Після кількох питань про життя і стиль міську молодь запитують: якому напою вони віддають перевагу? Відповідь інтерв’юер отримує найнесподіванішу. Дивитися до кінця без реєстрації і смс.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=57&v=cItKXnvSbIE

Kia

Термінова новина: Роберт Де Ніро потрапив у безглузду історію. Тут міг би бути гучний заголовок, але вся ситуацію з культовим актором сталася, звичайно ж, понарошку. У новій рекламі Kia “хрещений батько” з’являється в модному хіпстерському прикиді, оскільки його покликали знімати «модну версію Ніро». Але мова йшла про нову серію автомобілів Kia e-Niro.

Амбасадором електрокросоверу Kia e-Niro актор став в кінці 2018 року. Для реклами автомобіля з запасом ходу до 615 км Роберта Де Ніро залучили випадково, щоб додатково обіграти нове ім’я моделі.

Читайте також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Comfy, Цитрус, Rozetka, Jerry Heil та рімейк на # Охрана_отмєна


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку