Реклама тижня: Алло, Київстар, ISEI, adidas та котики

Реклама тижня: Алло, Київстар, ISEI, adidas та котики

02.06.2019 09:00
  686
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Алло

Мережа магазинів техніки та електроніки Алло продовжує працювати над репутацією головного провідника в нову смарт-епоху. Щоб це підкреслити, в кампанії, розробленій спільно з Tabasco, застосували важку артилерію – котиків. Від такого лому немає прийому, так що свій відсоток суспільного мі-мі-мі реклама голосового помічника швидше за все отримає. От би ще дійсно навчити кота керувати технікою.

Київстар

Компанія Київстар представила оду красі української природи. Головна героїня ролика – школярка, яка відправляється з батьками в тур по мальовничих куточках нашої країни, демонструючи побачене однокласникам. Таким чином в компанії вирішили підкреслити, що покриття 4G у Київстар краще, ніж багато хто думає. Над роликом попрацювала компанія Serviceplan Ukraine. Саундтрек – групи О. Torvald.

ISEI

Рітейлер корейської косметики ISEI оновив позиціонування і запустив комунікаційну кампанію “Твої б’юті запити реальні!”. У розробленому агентством ATA ролику показують кілька простих життєвих ситуацій, коли ритуал догляду за собою додає до настрою на цілий день або навіть ніч. Кампанія триватиме до середини літа.

adidas

У 2018 році спортивний бренд adidas провів всесвітній забіг Run For the Oceans, об’єднавши майже мільйон бігунів з усього світу. Зібрані кошти пустили на освіту молоді, що живе в прибережних районах, що постраждали від забруднення. У поточному році бренд вирішив піти далі і заявив про виробництво кросівок з переробленого пластику. Прибуток з чергового забігу також пустять на благодійність.

https://www.youtube.com/watch?v=EFBTxBZge1U

Volkswagen

«Пекло — це інші», писав французький філософ Жан-Поль Сартр. Французький підрозділ Volkswagen вирішило наочно нагадати про мудрість свого співвітчизника, і зробили це своєрідно – компанія запустили відео в підтримку допоміжної системи водіння автомобіля IQ.DRIVE. Меседж бренду полягає в нагадуванні про те, що всі ми різні – і хтось може вести машину недостатньо швидко або недостатньо повільно в силу тих чи інших причин. На дорозі всі поводяться по різному. І цей факт потрібно просто прийняти і перестати ненавидіти оце все “пекло”, яким є ми самі.

Читайте також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Kasta, Star Burger, Планета кіно, Coca Cola і МакВулик

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  40
Усі новини ринку