Реклама тижня: Алло, Київстар, ISEI, adidas та котики
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Алло
Мережа магазинів техніки та електроніки Алло продовжує працювати над репутацією головного провідника в нову смарт-епоху. Щоб це підкреслити, в кампанії, розробленій спільно з Tabasco, застосували важку артилерію – котиків. Від такого лому немає прийому, так що свій відсоток суспільного мі-мі-мі реклама голосового помічника швидше за все отримає. От би ще дійсно навчити кота керувати технікою.
Київстар
Компанія Київстар представила оду красі української природи. Головна героїня ролика – школярка, яка відправляється з батьками в тур по мальовничих куточках нашої країни, демонструючи побачене однокласникам. Таким чином в компанії вирішили підкреслити, що покриття 4G у Київстар краще, ніж багато хто думає. Над роликом попрацювала компанія Serviceplan Ukraine. Саундтрек – групи О. Torvald.
ISEI
Рітейлер корейської косметики ISEI оновив позиціонування і запустив комунікаційну кампанію “Твої б’юті запити реальні!”. У розробленому агентством ATA ролику показують кілька простих життєвих ситуацій, коли ритуал догляду за собою додає до настрою на цілий день або навіть ніч. Кампанія триватиме до середини літа.
adidas
У 2018 році спортивний бренд adidas провів всесвітній забіг Run For the Oceans, об’єднавши майже мільйон бігунів з усього світу. Зібрані кошти пустили на освіту молоді, що живе в прибережних районах, що постраждали від забруднення. У поточному році бренд вирішив піти далі і заявив про виробництво кросівок з переробленого пластику. Прибуток з чергового забігу також пустять на благодійність.
https://www.youtube.com/watch?v=EFBTxBZge1U
Volkswagen
«Пекло — це інші», писав французький філософ Жан-Поль Сартр. Французький підрозділ Volkswagen вирішило наочно нагадати про мудрість свого співвітчизника, і зробили це своєрідно – компанія запустили відео в підтримку допоміжної системи водіння автомобіля IQ.DRIVE. Меседж бренду полягає в нагадуванні про те, що всі ми різні – і хтось може вести машину недостатньо швидко або недостатньо повільно в силу тих чи інших причин. На дорозі всі поводяться по різному. І цей факт потрібно просто прийняти і перестати ненавидіти оце все “пекло”, яким є ми самі.
Читайте також наш попередній огляд –
Реклама тижня: Kasta, Star Burger, Планета кіно, Coca Cola і МакВулик