Реклама тижня: морозиво, кетчуп та Оля Полякова
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Каштан
Страшне! В найхолодніший травень за останні роки, країну заполонила реклама морозива. Поки Геркулес настійно закликає “всім лизати”, Каштан обіцяє “любов до самої палички”. А щоб ласуни правильно зрозуміли посил бренду, зняли ролик з досить несподіваним способом підкату. Те почуття, коли легендарне ескімо любить погарячіше. Нові стандарти пікапа у своїй комунікації розробило агенство Tabasco. Обережно, всі трюки в ролику виконували профффессіонали.
Ласунка
Тим часом Оля Полякова стала амбасадором морозива Ласунка. Тепер лизати пломбір будуть під символічний рімейк на пісню “Перше літо без нього”. У всякому разі ті, хто знайомий з творчістю поп-діви.
Рудь
Але на цьому навала українського морозива не закінчується. На відміну від конкурентів, які зробили ставку хто на підтекст, а хто зірку, Рудь вирішили зіграти на технологічності. Ілон Маск просто б плакав навколо такої кількості технологій і епіка навколо фруктового ріжка.
Gucci
Краса – поняття ростяжиме. Тому бренд Gucci вирішив його ще трохи розтягнути. Нехай обговорюють. І обійшлися цього разу без Джареда Лето і Лани Дел Рей, які відзначилися в одній з останніх безідейних кампаній бренду. Треба ж брати вище, епатажніше, раптовіше, адже на кону вона – помада. Обличчям помадної серії Gucci стала панк-співачка Дені Міллер з далеко не модельною зовнішністю. Ну часи ж, звичаї.
Чумак
Останній герой огляду – кетчуп Чумак. А згідно рекламної проекції від banda – 100% натуральний кетчуп Чумак. Власне навколо принципу “інфа – сотка”, “та стопудово” комунікація і крутиться. А для порівняння взято набір персонажів і ситуацій: дід (100%-й дід), побачення і відпустка. Ну так, щоб донести до різної ЦА. І щоб дотепненько.
Читайте також наш попередній огляд –
https://rau.ua/news/reklama-nedely-4/