Реклама тижня: EVA, Фокстрот, Coca-Cola, Bvlgari і Зендая
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Фокстрот
Фокстрот представив два різнопланових ролика. Перший з них – більш класичний з легкою іронією, подарунками від колишньої і знижками для закоханих. Другий – справжній експеримент для рітейлера: з гумором і тонкими нотками Banda. Але це хто як розсмакує. Між відео можна влаштовувати баттл – який з них аудиторія прийме тепліше.
EVA
Лінія магазинів EVA підняла питання перевантаження жінок на роботі. “Часом кожній “геройці” потрібен відпочинок, просто йди в EVA – відпочинь”, – пропонує реклама. Сувора кампанія про важливість перепочинку розроблений спільно з Banda.
Bvlgari
Ювелірний дім Bvlgari запустив кампейн, присвячений життю, радості та щастю. Головні ролі в новій рекламі римського бренду виконали актриси Зендая і Наомі Скотт. Вбрані в модні аксесуари вони гуляють, позують, відвідують бал-маскаради – типова нудьга світових селебрітіс.
Coca-Cola
Чи так важливо кричати і лаятися один на одного, коли можна слухати і чути, – зайнялися моралізаторством в Coca-Cola. Парочка головних героїв настільки розійшлася в новому відео безалкоголки, що навколо все почало валитися в марвелівських масштабах. Розмиряє бушуючих закоханих зірка “Американського пирога” і серіалу “Помаранчевий – хіт сезону” від Netflix Наташа Лайонн зі словами: “Воу-Ву, хлопці, світ рятують трохи по-іншому”. Колою в кінці відео так ніхто і не освіжився.
Pepsi
А на сусідньому Youtube-каналі – конкуренти у всю готуються до Ліги чемпіонів УЄФА. У новому рекламному ролику Pepsi “Гра ніколи не закінчується” знялися Ліонель Мессі, Поль Погба, Мохаммед Салах і Рахім Стерлінг. У кампейн також увійде тематичний дизайн упаковки і челендж “Pepsi Can Balance”, які запустять у 80 країнах.
Читайте также
Реклама тижня: Rozetka, McDonald’s, Domino’s Pizza, Saint Laurent і Зої Кравіц