Реклама тижня: Chanel, adidas, Old Spice, Ultra Tune і Памела Андресон

Реклама тижня: Chanel, adidas, Old Spice, Ultra Tune і Памела Андресон

26.01.2020 09:00
  592
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Ultra Tune

Памела Андерсон знову біжить по пляжем уздовж прибою. Заради реклами австралійської компанії з техобслуговування автомобілів Ultra Tune, актриса одягла водолазний гідрокостюм з глибоким вирізом і відтворила свій знаменитий пробіг з серіалу «Рятувальники Малібу», популярного на телебаченні в 90-і. В ролику все по класиці: очевидні жарти, об’єктивізація жінок і вічно прекрасна Пем.

https://www.youtube.com/watch?v=01_5oMTIvNc

Douwe Egberts

Бельгійці обіграли в рекламі кавового бренду Douwe Egberts тему одностатевого кохання. За сюжетом дві юні фрау вриваються додому, чим бентежать нічого не підозрюючого батька однієї з них. Реакція баті шокує дівчат, дивитися без реєстрації і SMS.

Old Spice

Old Spice воскресив свою одну з найперших вірусних реклам. Як і в класичних відео 2010 року, декорації навколо героя Ісаї Мустафи змінюються непомітно і абсолютно несподівано, з однією відмінністю: на цей раз в рекламі з’являється син «справжнього чоловіка». Герой Кіта Пауерса намагається вийти з тіні знаменитого батька, а заодно рекламує нову лінійку бренду Ultra Smooth.

А ось так виглядає одне з класичних відео з Ісаєю 10-річної давності. Ролик на одному тільки Youtube зібрав 26 млн переглядів.

Chanel

Chanel запустив ліфт на місяць. За сюжетом четверо незнайомців опиняються в одному ліфті, який піднімається на місяць. Але він раптово ламається, і вони виявляються заблоковані всередині. І тут з’ясовується, що у них багато спільного — вони люблять годинник і ювелірні вироби Chanel.

adidas

adidas представив бутси Predator 20 Mutator, які, згідно з рекламою, забезпечують футболістам підвищений контроль над м’ячем, в тому числі, підсилюють його закручування при ударі. Суть технології під назвою Demonskin полягає в текстурованому шипованому матеріалі на верхній частині взуття, яке повинно забезпечувати поліпшене зчеплення між бутсами і м’ячем. У ролику засвітилася ціла плеяда відомих футболістів, а під завісу – Девід Бекхем з обеззброюючою фразою “Шкода я в них не грав”. Щоб у глядача вже не залишилося сумнівів.

https://www.youtube.com/watch?v=C0p2la1tSc0&feature=emb_logo

Читайте також наш попередній огляд

Реклама тижня: Епіцентр, Алло, Versace, Heineken і Деніел Крейг


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку