Реклама тижня: Епіцентр, Алло, Versace, Heineken і Деніел Крейг
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Епіцентр К
Свята в Епіцентрі пройшли феєрично – і бал-маскарад танцювали, і вуличні гонки а-ля форсаж влаштовували, і бог знає що ще там було. Розваги акуратно включили в кілька роликів з сучасними санта-клаусами – трюкачами і паті під” Танок феї Драже” П.І. Чайковського на сучасний лад. Втім, як ось це все не назви, і вийде все одно шопінг.
Алло
Алло показали трюки зі смарт-технікою. Героями відео стали дивні персонажі, які, кожен по своєму, використовує різну побутову техніку. Серія роликів під загальним слоганом “Хеппі нью тиць” транслюватиметься в кінотеатрах Мультиплекс, аеропорту Бориспіль, метро і поїздах Інтерсіті.
Heineken
Джеймс Бонд перейшов до ЗСЖ. Разом із скорою прем’єрою нового фільму “007: не час помирати”, повертається активна фаза співпраці з пивним брендом Heineken. Тим самим, яке, до обурення фанатів, безсмертний агент 007 в останніх фільмах розпиває куди частіше за мартіні з горілкою. Але нове рекламне відео пішло куди далі – Ден Крейг, зображуючи Бонда, відмовляється від улюбленого коктейлю на користь безалкогольного пива. Все це викликало чимало дискусій в мережі. Якщо ж відкинути суть, то відео зроблено за кращими законами Бондіани, фанатам франшизи до перегляду обов’язково.
Versace
Тим часом Versace у всю готується до весняно-літнього сезону 2020. Обличчям кампанії стала співачка Дженніфер Лопес, відео з якою присвятили розмиття кордонів між публічним і приватним життям в сучасному світі. Поява такої реклами була неминучою – у вересні 2019 року Лопес взяла участь у показі Versace, примірявши нову версію культової зеленої сукні з церемонії «Греммі» 2000 року. Щоб надати спільній роботі сучасного антуражу, співачку оточили цифровими штучками, клавіатурами, що світяться і логотипами бренду. Все це виглядає до біса дивно, але по-суті перед нами лише промо майбутньої фотосесії. To be continued…
Louis Vuitton
Ще одна зіркова реклама – у Louis Vuitton з чарівною Еммою Стоун. Актриса позує в квітах на тлі паризького Лувру і на Лазурному узбережжі. У центрі уваги кампанії – новий жіночий аромат Cœur Battant з нотками груші, єгипетського жасмину, нарциса та іланг-ілангу. Все як завжди – красиво, витончено і безглуздо.
Читайте також
Реклама тижня: Comfy, Blauri, Anti-Apple, Nescafé 3в1 и alyona alyona