Реклама тижня: Епіцентр, Алло, Versace, Heineken і Деніел Крейг

Реклама тижня: Епіцентр, Алло, Versace, Heineken і Деніел Крейг

19.01.2020 09:00
  591
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Епіцентр К

Свята в Епіцентрі пройшли феєрично – і бал-маскарад танцювали, і вуличні гонки а-ля форсаж влаштовували, і бог знає що ще там було. Розваги акуратно включили в кілька роликів з сучасними санта-клаусами – трюкачами і паті під” Танок феї Драже” П.І. Чайковського на сучасний лад. Втім, як ось це все не назви, і вийде все одно шопінг.

Алло

Алло показали трюки зі смарт-технікою. Героями відео стали дивні персонажі, які, кожен по своєму, використовує різну побутову техніку. Серія роликів під загальним слоганом “Хеппі нью тиць” транслюватиметься в кінотеатрах Мультиплекс, аеропорту Бориспіль, метро і поїздах Інтерсіті.

Heineken

Джеймс Бонд перейшов до ЗСЖ. Разом із скорою прем’єрою нового фільму “007: не час помирати”, повертається активна фаза співпраці з пивним брендом Heineken. Тим самим, яке, до обурення фанатів, безсмертний агент 007 в останніх фільмах розпиває куди частіше за мартіні з горілкою. Але нове рекламне відео пішло куди далі – Ден Крейг, зображуючи Бонда, відмовляється від улюбленого коктейлю на користь безалкогольного пива. Все це викликало чимало дискусій в мережі. Якщо ж відкинути суть, то відео зроблено за кращими законами Бондіани, фанатам франшизи до перегляду обов’язково.

https://www.youtube.com/watch?v=kXUJY78RMRQ

Versace

Тим часом Versace у всю готується до весняно-літнього сезону 2020. Обличчям кампанії стала співачка Дженніфер Лопес, відео з якою присвятили розмиття кордонів між публічним і приватним життям в сучасному світі. Поява такої реклами була неминучою – у вересні 2019 року Лопес взяла участь у показі Versace, примірявши нову версію культової зеленої сукні з церемонії «Греммі» 2000 року. Щоб надати спільній роботі сучасного антуражу, співачку оточили цифровими штучками, клавіатурами, що світяться і логотипами бренду. Все це виглядає до біса дивно, але по-суті перед нами лише промо майбутньої фотосесії. To be continued…

Louis Vuitton

Ще одна зіркова реклама – у Louis Vuitton з чарівною Еммою Стоун. Актриса позує в квітах на тлі паризького Лувру і на Лазурному узбережжі. У центрі уваги кампанії – новий жіночий аромат Cœur Battant з нотками груші, єгипетського жасмину, нарциса та іланг-ілангу. Все як завжди – красиво, витончено і безглуздо.

Читайте також

Реклама тижня: Comfy, Blauri, Anti-Apple, Nescafé 3в1 и alyona alyona


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  18
Усі новини ринку