Реклама тижня: Pepsi, Coca-Cola, Mercedes-Benz, Райан Рейнольдс, дівчинка і олені
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Aviation Gin та ін
Райан Рейнольдс ламає шаблони, і в одному ролику всього за 42 секунди рекламує одночасно три бренди. Не роблячи ніяких пауз або перебивок, актор переходить від реклами свого нового фільму і телевізорів Samsung QLED до розповіді про свій алкогольний бренд Aviation Gin. Це збиває з пантелику режисерку, але зірка фільмів “Дедпул” незворушно пояснює, що купив права на показ реклами в середині відео.
Mercedes-Benz
Вперед і з піснею. Mercedes-Benz представив свій новий електромобіль. Обличчям, голосом і пишною шевелюрою кампанії став канадський співак Ейбел Тесфайе, більш відомий під псевдонімом The Weeknd. Під пісню «Blinding Lights» новенькі авто бренду виписують різні трюки і просто красуються на тлі всяких краєвидів.
Pepsi
Pepsi переказали різдвяну казку на новий лад. Компанія пропонує відмовитися від непотрібних подарунків і дарувати іншим людям те, що їм точно знадобиться – гроші. У той же час Санта Клауса, чию особу традиційно асоціюють з Coca-Cola, бренд “газованої води” підміняє хіп-хоп-виконавецею Cardi B. Ось така святкова рокіровка для діточок, байдужих до казкової милоти.
Coca-Cola
Coca-Cola не йде від перевірених часом рекламних ходів і зняла абсолютно класичну рекламу з самим справжнім традиційним Сантою в тому світлі, в якому його люблять усі, крім рідкісних “грінчей” і Pepsi. В роботу за викликом зворушливих почуттів у глядача йдуть перевірені методи, в тому числі, музика, яка до болю нагадує саундтрек з фільму “Іронія долі.. “Один вдома”. Ну а що, навіщо вигадувати велосипед, адже Різдво всі люблять саме за традиції.
Microsoft
Ніщо так не розчулює, як немовляти і котики, але, схоже, Microsoft винайшов третю ланку – дівчинку і оленів. Надивившись, як мама за допомогою Microsoft Translator спілкується з партнерами з іншої країни, дитя намагається застосувати ту ж технологію, щоб зав’язати розмову з парою оленів. І на питання, які вона задає, дійсно хочеться дізнатися відповіді.
Читайте також наш попередній огляд
Реклама тижня: Prom, Comfy, Penny, Agent Provocateur і Charli XCX