Реклама тижня: Prom, Comfy, Penny, Agent Provocateur і Charli XCX

Реклама тижня: Prom, Comfy, Penny, Agent Provocateur і Charli XCX

24.11.2019 09:00
  545
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Comfy

Спеціально до Чорної п’ятниці Comfy запустили серію свіжих 5-секундних Comfy-креативів. Головними героями бессюжетных, але кумедних відео стають люди, які трохи не в собі – то чайниками подиригують, то медитацією під звук пральних машин займуться. Кожен “шикує по-чорному” і закликає до цього інших.

Prom

У новій комунікації Prom розіграли мем про “те почуття, коли…” Робить маркетплейс це по-своєму: кожен сюжет підводиться до фразі «на Prom завжди можна взяти те, що потрібно і те, що хочеться». Доповнює історію – новоспечене слівце “напромили”, що б воно не означало. Але найбільше креатив доставляє знаменитими піксельними окулярами.

PENNY

Мережа німецьких супермаркетів PENNY вирішила нагадати, що погожий зимовий день може принести чимало радості в будь-якому віці. Душевне відео від Serviceplan Campaign показує групу людей у літньому віці, які ведуть себе як безтурботні діти, катаючись на санках по засніженому схилу. Рекламний ролик не несе в собі комерційних меседжів, а просто нагадує про те, що потрібно цінувати і радіти кожному моменту життя.

https://youtu.be/pJ8f5plLbiw

Migros

Ухил в різдвяні мі-мі-мішності зробила також мережа шведських супермаркетів Migros. Сім’я купує ялинку і виявляє в ній маленьке совеня, що втратило сім’ю. Мета кампанії, розробленої спільно з агентством WIRZ – нагадати всім про доброту і тих, хто проводить це свято на самоті. За повідомленням компанії, реальні сови участь в зйомках рекламі не брали. В кінці всі танцюють сім’ї возз’єднуються.

Agent Provocateur

І на десерт ролик для тих, хто любить погарячіше. Преміальний бренд нижньої білизни Agent Provocateur випустив новорічну кампанію, в якій співачка Charli XCX постає в образі учасниці родео. Сидячи на механічному бику, поп-діва демонструє різну мереживну білизну, заграючи з глядачем і відправляючи йому повітряні поцілунки. І явно отримуючи задоволення від процесу.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=57&v=cOC6iwWtDcc&feature=emb_logo

Читайте також наш попередній огляд

Реклама тижня: Укрзолото, Eldorado, Puma, IKEA та Тіна Кароль


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку