Реклама тижня: Люксоптика, Nissan, Vodafone, Dior і Джонні Депп
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Люксоптика
Люксоптика представила власну оду очкам і людям, які їх носять. Гімн вийшов у пору до 25-річчя компанії і, на відміну від торішніх рекламних експериментів з абсурдом і пародією, виглядає твердо і органічно. Фінальне “окуляри…”мабуть здатне зачепити навіть тих, хто їх в житті не носив – настільки одержимість окулярами вдало оспівується. Над новою бренд-стратегією і комунікацією «Люксоптики» попрацювало агентство Bart & Fink.
Vodafone
Vodafone взявся промотувати Samsung Galaxy А30. Головним героєм реклами став життєрадісний песик, який в кінці втомився. Ролик був випущений в рамках кампанії з розвитку власної роздрібної мережі. В 2019 році дочірня компанія оператора мобільного зв’язку “Vodafone Україна” Vodafone Retail планує відкрити до 60-ти нових магазинів.
Dior
Джонні Депп зіграв соло на електрогітарі. Таким чином Dior висловив підтримку корінним американським народам, а заодно представив оновлену версію аромату Sauvage, обличчям якого актор є вже кілька років. Для зйомок шаманського танцю запросили справжнього індіанця з резервації The Rosubud. Грає Джонні легендарну композицію Link Wray “Rumble” 1978 року.
Nissan
Японська автомобільна компанія Nissan показала на прикладі гри в гольф наскільки точно їздить кросовер бренду на автопілоті. В м’ячик для гольфу встановили мікросхему від Propilot 2.0, завдяки якій той завжди потрапляє точно в лунку. Автопілота ProPilot 2.0 дозволяє водієві під час руху не тримати руки на кермі. Правда, для цього необхідно дотримуватися ряду умов. Система зав’язана на навігаторі, працює тільки з визначеним маршрутом і активується виключно на швидкісній автомагістралі, якщо машина не залишає межі однієї смуги. ProPilot 2.0 дебютує на японському ринку восени 2019 року, будучи встановленим на седані Nissan Skyline.
Pornhub
Не можна так просто взяти і пропустити «найбрудніше порно», яке Pornhub випустив заради порятунку океанів. Головні герої ролика – пара, яка прогулюється по дуже забрудненому пляжу. Фінал відео може шокувати, принаймні непідготовлену аудиторію Pornhub.
За кожен перегляд відео Pornhub пообіцяв вносити пожертвування некомерційній організації Ocean Polymers, яка розробляє рішення по збору і переробці пластику з океанів і морів. За три дні «найбрудніше порно» зібрало на Youtube майже 2 млн переглядів. Втім скільки ролик зібрав на самому Pornhub – історія замовчує.
*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU
Дивіться також наш попередній огляд
Реклама тижня: Cadillac, Coca-Cola, AXE, «Чоткий Паца» і Кріштіану Роналду