Реклама тижня: TOUS, Lacoste, Miu Miu і танок вагін

Реклама тижня: TOUS, Lacoste, Miu Miu і танок вагін

02.12.2018 09:12
  3907
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі. 

Гімн вагіні у Libress, крокодил у Lacoste, сюрреалістичні замальовки у Miu Miu і Burberry і сестри-близнючки Гвінет Пелтроу, що змагаються за кольє TOUS.

Libress

Бренд гігієнічних прокладок Libresse представив рекламу Viva La Vulva, головну роль в якій виконали співаючі і танцюючі жіночі геніталії. Всі вони звичайно ж показані метафорично – у вигляді устриць, фруктів, фіранок. Таким чином Libresse несе світу маніфест жіночої витонченості проти почуття сором’язливості у жінок перед їх вагінами. Чи домігся бренд кінцевої мети зі своєю ЦА – історія замовчує, але почуття незручності у більшості інших глядачів викликати точно зміг. Втім, чим не метод боротьби з суспільним невіглаством – людьми, що уникають називати речі своїми іменами в розмовах “про це”. Візуальний арсенал у ролику, підкріплений незрівнянною композицією Fatboy Slim під назвою Praise You (»Хвала Тобі”), дійсно доставляє.

Burberry

Іноді магія реклами вимагає небагато – легкого сюрреалізму, знайомих фізіономій і передчуття свята, тим більше такого любенького, як Різдво. У новій роботі Burberry досліджується грань між реальністю і фантазією через гіпнотичні замальовки, де ключову роль грають світло, міміка і загальна композиція. Для відео позували співачка M. I. A, модель і Наомі Кемпбелл з мамою і ще кілька зірок.

https://www.youtube.com/watch?v=QG0zqaUDOEE (403)

Miu Miu

До креативних засобів у відеоряді звернулися також в Miu Miu. Модний Дім вирішив нагадати глядачеві про артхаус 50-х років ХХ століття, прикрасивши своє творіння старомодними, але цікаво виглядаючими сьогодні візуальними ефектами. Головну роль в рекламі виконала американська актриса Ель Фаннінг. Дівчина миготить в химерному калейдоскопі, грає флаконами духів в шахи і обмінюється поглядами з іншими моделями, перебуваючи в космосі з прикрасами замість зірок.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=73 (400)

Lacoste

Що ще показувати бренду Lacoste, якщо не крокодила, адже саме ця тварина – символ французької торгової марки. У новій рекламі рітейлера рептилія представлена у вигляді грайливого анімаційного персонажа, рівень кумедності якого кожен може оцінити по-своєму. В цілому. у ролику не відбувається анічогісінько, а комп’ютерна графіка, намальована анімаційною студією Gobo, залишає бажати кращого. Якщо відео представлено як промо до чогось більшого, а не просто “егей, у нас крокодил на логотипі, він миленький”, то з цього ще може щось вийде.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=28 (400)

TOUS

Для презентації нової колекції прикрас та аксесуарів Осінь-Зима 2018 іспанський ювелірний дім TOUS запросив американську актрису Гвінет Пелтроу. У трилогії “Заповіт тітоньки Едни” сестри-близнючки, зіграні Пелтроу, змагаються між собою заради залишеного в спадок лише для однієї з них кольє. Заради перемоги вони проходять три дивні тести, але жодне з відео якогось логічного фіналу всієї цієї історії так і не пропонує.

Дивіться також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Comfy, Varus, Зої Кравіц в Країні Чудес і фіаско Dolce & Gabbana


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  295